BTC USD 43,187.9 Gold USD 1,761.13
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Nazi sembelih manusia... KEJAM [VIDEO}

Fx_L

Super Active Member
Joined
Jul 23, 2008
Messages
8,145
Reaction score
139
Points
73
Aku ambik MC esok..ni naik dah darah aku ni.. bengang..... camne kalau lahanat tu lak kat tempt kena sembelih tu..potong separuh jew...separuh lagi biar...
 
Sponsored Post

gmsatria

Super Active Member
Joined
Sep 17, 2009
Messages
8,766
Reaction score
7
Points
65
masa bosnia perang dulu banyak video2 mcm nie keluar...
 

mybizme

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
Teringat satu video BOSNIA yg aku tgk dulu.
Seorang lelaki diikat pada 4 ekor kuda.
sebelah tgn pada seekor kuda,sebelah lagi pada kuda yg lain.
kaki pun mcmtu.pastu dorang buat kuda tu terkejut dan lari.
habis putus tgn ngan kaki lelaki tu.
kejam sungguh!
 

WanDon

Fun Poster
Joined
Jul 8, 2010
Messages
179
Reaction score
1
Points
15
rasa nak tgk....tp xbrani ehh...adoy...
 

Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,979
Reaction score
109
Points
128
adeh,
video semelih ker?
xsanggup aku tengok..
 

mangkaq

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2008
Messages
8,834
Reaction score
71
Points
75
Teringat satu video BOSNIA yg aku tgk dulu.
Seorang lelaki diikat pada 4 ekor kuda.
sebelah tgn pada seekor kuda,sebelah lagi pada kuda yg lain.
kaki pun mcmtu.pastu dorang buat kuda tu terkejut dan lari.
habis putus tgn ngan kaki lelaki tu.
kejam sungguh!

Video tu pun aku ada tgk...ngeri beb..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register