Santai NaZa Troll UmNo BN...... Ada Logik Disini.....

CG Sponsors




Sponsored Post

ohusa

Active Member
Joined
Feb 3, 2010
Messages
1,501
Reaction score
0
Points
20
asal dari tempurung mana la mamat ni...jika bukan troll..
 

sparrow

Active+ Member
Joined
Feb 18, 2006
Messages
3,501
Reaction score
38
Points
30
baru kuar hutan ker mamat ni

ataupun ada wire yg short kt mana2 bahagian otak dia
 

Duan82

Super Active Member
Joined
Dec 9, 2011
Messages
5,951
Reaction score
743
Points
121
asal dari tempurung mana la mamat ni...jika bukan troll..
betul tu...nak kata tempurung kelapa...rasa bukan. ni laa ayat paling ***** penah aku dengar. ahli UMNO yg berjaya di*****kan, atau pun memang dah ***** masa kecik lagi.
 

malayleaks

Active Member
Joined
Jan 1, 2011
Messages
2,418
Reaction score
14
Points
25
TV sekarang nipis,TV tahun 50'an,kalau kena hempap,wassalam.

Kereta sekarang pun "nipis",makin ringan..kereta 50'an,berat tapi lasak macam kereta kebal.

Sekian.
 

jamtulenmurah

CG Top Poster Club
Joined
Mar 11, 2009
Messages
25,458
Reaction score
7,722
Points
316
comel laa TT.. kikikii
Ape yg comel?.... Sarcams tu.....

Ada ke banding tahun 50an ngan zaman sekarang..... :">

Memang la ada transformasi..... perubahan normal....

Takde sebab nak dabik dada depa aje yg majukan Malaysia.... Itu memang tanggungjawab mana2 kerajaan memerintah ponnn.....

X Soviet yg komunis pun jadi salah satu negara maju yg kuat.....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register