BTC USD 40,586.3 Gold USD 1,802.36
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Namawee nak jumpa PM!

Sponsored Post

ed_zero

Super Active Member
Joined
Sep 24, 2009
Messages
5,193
Reaction score
161
Points
73
argh..si bangsat ni talam 2 muka...cr publisiti murahan..lan j** la..
 

hvzv9i

Fun Poster
Joined
Feb 7, 2008
Messages
630
Reaction score
8
Points
15
NAMAWEE nak jumpa PM = SAIFUL dah pun jumpa PM.

Adakah akan ada satu konspirasi liwat mengikut kaum?? hahaha.. jika Saiful dengan Anwar..maka Namawee dengan Lim Kit Siang...hahaha..
 

hvzv9i

Fun Poster
Joined
Feb 7, 2008
Messages
630
Reaction score
8
Points
15
NAMAWEE nak jumpa PM = SAIFUL dah pun jumpa PM.

Adakah akan ada satu konspirasi liwat mengikut kaum?? hahaha.. jika Saiful dengan Anwar..maka Namawee dengan Lim Kit Siang...hahaha..
 

lambda123

Super Active Member
Joined
Aug 10, 2008
Messages
7,338
Reaction score
448
Points
81
apa kes? menarik nampaknyer....
 

Zulkarnine

Super Active Member
Joined
May 30, 2007
Messages
7,621
Reaction score
163
Points
83
kalau korang hayati betul2(sebab aku ade gk member cina) ..

susah gak o.. jadi cina.. kena kerja keras dari bawah..
tapi pasal diorang maju? kaya?? = rajin ..

melayu mcm2 benefit ade... tapi x maju ..

fikir2kan lah..

btw back-TO-video


komen pasal rajin tu aku sokong..tp kalau dia mengutuk2 org bangsa dan agama lain, tu takleh nk tolak ansur..
 

zhary

Active Member
Joined
Apr 29, 2010
Messages
1,550
Reaction score
26
Points
30
http://www.youtube.com/watch?v=TYH3aUT_VwQ&feature=player_embedded
:D :D

kalau korang hayati betul2(sebab aku ade gk member cina) ..

susah gak o.. jadi cina.. kena kerja keras dari bawah..
tapi pasal diorang maju? kaya?? = rajin ..

melayu mcm2 benefit ade... tapi x maju ..

fikir2kan lah..

btw back-TO-video

Biasa ler, suma kena kerja keras dari bwh. Cina maju n kaya disebabkan penjajah British dulu yg lebih mengutamakan org cina utk buat bisnes. Org melayu cuma diletakkan kat kampung2 jer tanam sawah jadi petani, pekebun. Org india diletak kat estet tapi org cina diletak kat bandar2 dan diajar buat bisnes.

Sebabtu ler skrg kita tgk org cina dah maju, dah kaya. Org melayu apa ada..? mak bapak kita atau atuk nenek kita dulu takde harta apa pun, camne nak maju. Sekolah pun tak dpt pegi dan ramai yg buta huruf. So kalu org asing kata melayu tu malas, ini cuma propaganda utk melemahkan org melayu jer. Bukannyer malas, cuma tak mendapat peluang utk maju.

Sebab itu kerajaan buat DEB, nak tolong orang melayu maju dgn bagi mcm2 kemudahan supaya org melayu boleh jadi maju.. Salah satu kejayaan paling besar dlm DEB ialah pelajaran. Skrg kita lihat ramai org melayu samada di kpg dan bandar mendapat kemudahan pelajaran dan ramai yg dah pegi U, bila keluar dapat keja dan gaji best2. Sayangnya org2 melayu ni jugalah yg skrg dok kondem kerajaan huhu..:)
 

CyberMachine

CG Top Poster Club
Joined
Oct 1, 2009
Messages
22,800
Reaction score
565
Points
171
Biasa ler, suma kena kerja keras dari bwh. Cina maju n kaya disebabkan penjajah British dulu yg lebih mengutamakan org cina utk buat bisnes. Org melayu cuma diletakkan kat kampung2 jer tanam sawah jadi petani, pekebun. Org india diletak kat estet tapi org cina diletak kat bandar2 dan diajar buat bisnes.

Sebabtu ler skrg kita tgk org cina dah maju, dah kaya. Org melayu apa ada..? mak bapak kita atau atuk nenek kita dulu takde harta apa pun, camne nak maju. Sekolah pun tak dpt pegi dan ramai yg buta huruf. So kalu org asing kata melayu tu malas, ini cuma propaganda utk melemahkan org melayu jer. Bukannyer malas, cuma tak mendapat peluang utk maju.

Sebab itu kerajaan buat DEB, nak tolong orang melayu maju dgn bagi mcm2 kemudahan supaya org melayu boleh jadi maju.. Salah satu kejayaan paling besar dlm DEB ialah pelajaran. Skrg kita lihat ramai org melayu samada di kpg dan bandar mendapat kemudahan pelajaran dan ramai yg dah pegi U, bila keluar dapat keja dan gaji best2. Sayangnya org2 melayu ni jugalah yg skrg dok kondem kerajaan huhu..:)

yang kena kondem kerajaan yang sekarang..

yang dulu2....ok jer.
 

ecram_93

Active Member
Joined
Feb 17, 2010
Messages
1,009
Reaction score
2
Points
25
haih ..
mamat ni lagi ..
bersyukur la dapat duduk kat malayia ..
aman damai ..
kalau tak suka pindah duduk negara mana yang dia suka ..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register