NAK TANYA: Surat Akuan Bujang

CG Sponsors




kokorez

Active+ Member
Joined
Jan 15, 2006
Messages
3,105
Reaction score
35
Points
30
salam bro2 yg dikasehi,

camne nak wat surat akuan masih bujang.. aku tgk semua kene disahkan oleh bos or top management kampeni..


masalahnye aku kerja sendiri dan aku ler bos.. -.-"

help me...

leh ke aku wat surat aku ngaku sendiri aku bujang then suh ketua kampung ke sahkan surat tue.. leh ke cam tue?

help2
 
Sponsored Post

gunnerz82

Active Member
Joined
Apr 9, 2008
Messages
1,322
Reaction score
6
Points
25
salam bro2 yg dikasehi,

camne nak wat surat akuan masih bujang.. aku tgk semua kene disahkan oleh bos or top management kampeni..


masalahnye aku kerja sendiri dan aku ler bos.. -.-"

help me...

leh ke aku wat surat aku ngaku sendiri aku bujang then suh ketua kampung ke sahkan surat tue.. leh ke cam tue?

help2


boleh tu. buat surat pastu mintak pengesahan kat ketua kampung. tak pun pi jumpa tuan kadi kawasan bro, rasanya diaorang ada surat akuan, leh copy.
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
7,823
Reaction score
143
Points
83
tak silap aku la...ari tu akak aku kawin cop ketua kampung je hehe
 

kokorez

Active+ Member
Joined
Jan 15, 2006
Messages
3,105
Reaction score
35
Points
30
tak silap aku la...ari tu akak aku kawin cop ketua kampung je hehe
maksudnye kita sendiri sain kan? pastu disahkan tuk ketua. tul x? aku kene pantas nie.. huhuhu
 

faizal_bulat

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Aug 29, 2008
Messages
3,920
Reaction score
164
Points
33
salam bro2 yg dikasehi,

camne nak wat surat akuan masih bujang.. aku tgk semua kene disahkan oleh bos or top management kampeni..


masalahnye aku kerja sendiri dan aku ler bos.. -.-"

help me...

leh ke aku wat surat aku ngaku sendiri aku bujang then suh ketua kampung ke sahkan surat tue.. leh ke cam tue?

help2
ko kena bawa jumpa pegawai gred 41,atau ketua kampung, penghulu pun bole..
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
7,823
Reaction score
143
Points
83
maksudnye kita sendiri sain kan? pastu disahkan tuk ketua. tul x? aku kene pantas nie.. huhuhu
yg ni x pasti surat ni kene buat sendiri pastu mintak sain tok ketua or ade surat dr memane pejabat then mintak sain......tp yg pasti leh mintak sain tok ketua
 

mimie813

Super Active Member
Joined
Nov 26, 2009
Messages
6,534
Reaction score
290
Points
81
rse nya u kena wat surat tu sendiri dan dapatkan pengesahan dari ketua kampung ker or yg sewaktu dgn nya.....

itu jer....
 

Halimm

Active+ Member
Joined
Aug 18, 2009
Messages
3,963
Reaction score
14
Points
25
salam bro2 yg dikasehi,

camne nak wat surat akuan masih bujang.. aku tgk semua kene disahkan oleh bos or top management kampeni..


masalahnye aku kerja sendiri dan aku ler bos.. -.-"

help me...

leh ke aku wat surat aku ngaku sendiri aku bujang then suh ketua kampung ke sahkan surat tue.. leh ke cam tue?

help2
tujuan benda ni utk bernikah laa... so leh dapatkan pengesahan dgn ketua kampung anda... selamat berjimak...he3
 

drzairie

Active Member
Joined
Dec 18, 2007
Messages
2,097
Reaction score
9
Points
30
salam bro2 yg dikasehi,

camne nak wat surat akuan masih bujang.. aku tgk semua kene disahkan oleh bos or top management kampeni..


masalahnye aku kerja sendiri dan aku ler bos.. -.-"

help me...

leh ke aku wat surat aku ngaku sendiri aku bujang then suh ketua kampung ke sahkan surat tue.. leh ke cam tue?

help2
DEN PUN SODANG BUAT SURAT PENGAKUAN BUJANG TUK KAWAN DEN HA..FEB NI NAK NIKAH KAT TERENGGANU...DEN BUAT SURAT..DEN CHOP..DEN SGN..HE..HE
 
Sponsored Post
Top
Log in Register