Nak tanya pendapat - Urgent!

CG Sponsors




annahs

Freshie
Joined
Dec 14, 2009
Messages
6
Reaction score
0
Points
3
Assalammualaikum..

Selama ni aku tengok2 je pendapat juga idea2 bernas korang dalam ni.

Aku ada persoalan & nak tanya pendapat.

Member aku dapat lot kedai dalam satu pasar besar di Selangor ni. Dia tak tahu nak buat biz apa.

Aku ada cadangkan beberapa biz. Untuk permulaan ini, kami ada fikirkan nak elakkan biz yang berkaitan makanan dan minuman.

Boleh bagi cadangan tak?

Minta tolong sangat2 ni.:((

Terima kasih banyak2!

:)cgrock
 
Sponsored Post

fauzizul

Legendary Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
11,777
Reaction score
9
Points
120
den cadang jual pakaian.. xder nk risau expired date:D:)cgrock
 

annahs

Freshie
Joined
Dec 14, 2009
Messages
6
Reaction score
0
Points
3
Salam..

Tu la pasal, faize. Kena pandai masak la plak

Kedai baju pun ok, tapi dah byk plak kedai baju yg dh bukak.

Kedai buku ok tak rasanya?

Macam mana nak mula yea?

Aduhai.. Kesian pula..:((
 

MAIDIN

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Feb 21, 2008
Messages
8,164
Reaction score
446
Points
81
bukak kedai forex dalam pasar besar ok ke ?
 

ARIFFX

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 27, 2008
Messages
12,037
Reaction score
159
Points
123
ada modal?
ada knowledge?
ada network/contact?

kalo xdak, baik sewakan aje kat org yg nak bukak bisnes.. :D
 

fido1

Banned
Joined
Oct 25, 2009
Messages
7,268
Reaction score
339
Points
81
buat kedai buku,kedai topap dan minuman ringan..
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
pasar basah ke pasar raya?
 

annahs

Freshie
Joined
Dec 14, 2009
Messages
6
Reaction score
0
Points
3
ada modal?
ada knowledge?
ada network/contact?

kalo xdak, baik sewakan aje kat org yg nak bukak bisnes.. :D
Modal member tu la.
Contek ada, tp x der la penah tnya betul2
ilmu tu kureng sket..
member tu x nk sewakan kt org. Katanya nk cuba sendiri

Huhuhu
 
Last edited:
Sponsored Post
Top
Log in Register