Nak Tanya Pasal Saman

CG Sponsors




ApoKalypse

Active+ Member
Joined
Dec 2, 2007
Messages
3,333
Reaction score
40
Points
30
Salam...

aku nk ajar org bawa keta, biasanya port pilihan kat taman, rasa2nya kena saman x? kat taman tu jln dia ada line putus2 warna putih kat tgh2.... :-?
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Jalan milik kerajaan ke tak? Kalau yer, boleh kena saman....
 

ApoKalypse

Active+ Member
Joined
Dec 2, 2007
Messages
3,333
Reaction score
40
Points
30
jln tu jauh gak dr jalanraya betul... dia mcm jln nk masuk ke taman lah... mcm dlm taman pon kena saman ek?
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
rasanye bole..tapi selama ni aku slamba je double line...ekekekek
 

ApoKalypse

Active+ Member
Joined
Dec 2, 2007
Messages
3,333
Reaction score
40
Points
30
tp jln tu mmg ada line putih kat tengah dia.... risau plak aku...
 

Federa

Active Member
Joined
Sep 17, 2008
Messages
1,122
Reaction score
1
Points
25
Ini bukan soal saman, tapi soal keselamatan org lain
 
Sponsored Post
Top
Log in Register