nak tanya gelang magnet

CG Sponsors




hilal

Permanently Banned - Forum Troll
Joined
May 29, 2006
Messages
3,454
Reaction score
3
Points
25
aku nak tanya, ada sapa2 tau tak gelang magnet yang aritu baggio tu wat show kat ac disini tu nak beli kat mana????
 
Sponsored Post

wiralution X

Active+ Member
Joined
Jan 22, 2007
Messages
2,826
Reaction score
41
Points
30
aku nak tanya, ada sapa2 tau tak gelang magnet yang aritu baggio tu wat show kat ac disini tu nak beli kat mana????
apa barang gelang magnet bro. orang dah x pakai dah. sekarang org pakai loket :D. klik kat siggy aku tu.
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,420
Reaction score
21,052
Points
1,671
dymium ke? ak nk cari stok lama gelang hitam.sape2 ade tak
 

AjuL

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jul 2, 2009
Messages
9,046
Reaction score
173
Points
73
Alahai ..Sukati Dia La..Kan Hak Dia..
 

ash79

Fun Poster
Joined
Oct 26, 2009
Messages
399
Reaction score
0
Points
10
yep betul... suka hati dia lah. yg kau nak marah pasal baik kau tinggal kat gua jee
 

hilal

Permanently Banned - Forum Troll
Joined
May 29, 2006
Messages
3,454
Reaction score
3
Points
25
aku rase dulu mak die pernah terbelit kot gelang ni kat leher..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register