Ask/Help nak reset hp samsung tp pasword tatau

CG Sponsors




nanad

Fun Poster
Joined
Jul 7, 2011
Messages
605
Reaction score
24
Points
15
salam ya ahlil kubur....ahlil dunia ...n ahlil cg

saya ada 2 buah samsung hanset..note n wonder..
so sy nak jual la 1 iaitu wonder
skang ni sy dah dlete smua data dlm tu..tp bila sy nak reset hp tu dia mintak pasword samsung acc..sy takde pasword ni sbb nset ni nset tunang sy bg dulu...

mslh skang ni...sy dah putus ngn tunang sy tu....jd nak kontek dia utk mintak pasword sorry la sy segan la pulak..klu sy tak reset kepada factory default sy takut pula ..mn tau ade pic2 hot sy tersebar nt:p..sy pon buta it sikit..

cmna ek nak buat slain p kedai nset..ada cara takk..
 
Sponsored Post

tokmudin

Legendary Member
Joined
Aug 18, 2010
Messages
11,757
Reaction score
367
Points
131
tekan butang on ngan volume down serentak, sambil tekan butang home..pastu leh reset kat situ
 

pecot85

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2009
Messages
27,973
Reaction score
826
Points
161
bagi hp tu kat den...tau la den buatkan
 

akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
20,984
Reaction score
1,928
Points
206
samsung account?
ni google account kan?
buat baru je. create email gmail
pastu guna untuk password
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,557
Reaction score
439
Points
131
salam ya ahlil kubur....ahlil dunia ...n ahlil cg

saya ada 2 buah samsung hanset..note n wonder..
so sy nak jual la 1 iaitu wonder
skang ni sy dah dlete smua data dlm tu..tp bila sy nak reset hp tu dia mintak pasword samsung acc..sy takde pasword ni sbb nset ni nset tunang sy bg dulu...

mslh skang ni...sy dah putus ngn tunang sy tu....jd nak kontek dia utk mintak pasword sorry la sy segan la pulak..klu sy tak reset kepada factory default sy takut pula ..mn tau ade pic2 hot sy tersebar nt:p..sy pon buta it sikit..

cmna ek nak buat slain p kedai nset..ada cara takk..
anta jerk kat aku boleh buatkan,free jerk siap ade makan dan minum.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register