Nak mintak pendapat korang....

CG Sponsors




me_teddys

Freshie
Joined
Nov 27, 2008
Messages
48
Reaction score
0
Points
6
salam geng,,

moga warga CG dapat membantu,,aku student PLK UITM,tapi baru2 ni aku digugurkan taraf hanya disebabkan lambat bayar yuran pada sem lepas,aku dah wat rayuan tapi ditolak,,korang bayangkan CGPA last 3.25,,12 subjek lg je aku nak abis,,tiap2 mlm aku p kelas balik tengah mlm,,,akhirnya camgini plak,,.kata uitm ni nak bantu pelajar melayu,siap wat demontrasi jalanan x bg bukak non bumi,,

Apa pendapat korang? agak2 ada cara lain tak utk aku masuk? kot korang ada kenal memana exco selangor atau org2 besar yg boleh tolong aku ke...,tq:(
 
Sponsored Post

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
salam geng,,

moga warga CG dapat membantu,,aku student PLK UITM,tapi baru2 ni aku digugurkan taraf hanya disebabkan lambat bayar yuran pada sem lepas,aku dah wat rayuan tapi ditolak,,korang bayangkan CGPA last 3.25,,12 subjek lg je aku nak abis,,tiap2 mlm aku p kelas balik tengah mlm,,,akhirnya camgini plak,,.kata uitm ni nak bantu pelajar melayu,siap wat demontrasi jalanan x bg bukak non bumi,,

Apa pendapat korang? agak2 ada cara lain tak utk aku masuk? kot korang ada kenal memana exco selangor atau org2 besar yg boleh tolong aku ke...,tq:(
biar benar....
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

me_teddys

Freshie
Joined
Nov 27, 2008
Messages
48
Reaction score
0
Points
6
adesssss
ko bncang la elok2 ngan org atasan ko
x kan dowg x bley tlg kot
tu la,,isnin ni aku nak p jumpa dekan,x tau la leh atau x,,coz dalam surat tu sebarang rayuan selepas tu xkan diptimbangkan,,,
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
tu la,,isnin ni aku nak p jumpa dekan,x tau la leh atau x,,coz dalam surat tu sebarang rayuan selepas tu xkan diptimbangkan,,,
cube je lg....
sambil2 tu ko buat pape yg patut...
berdoa ke hape ke....
:):):):):):):)
 

JamBu

Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
1,518
Reaction score
1
Points
25
tu la,,isnin ni aku nak p jumpa dekan,x tau la leh atau x,,coz dalam surat tu sebarang rayuan selepas tu xkan diptimbangkan,,,
cian plak aku kat ko niy
ko bncang la elok2 ngan dekan ko k
 
Sponsored Post
Top
Log in Register