Nak minta tolong korang...

CG Sponsors




NightFury

Active+ Member
Joined
Jan 7, 2010
Messages
3,472
Reaction score
11
Points
25
aku nak cri side mirror motor antara dua di bawah ni ..korang leh tlng cri x ?hehe.. kat tmpt aku nie xde jual ..xtau la kat semenanjung ..hehe ..aku kat sarawak ..baget antara rm100 ke bwh ..hope korang leh tlng ..:D :D
 
Sponsored Post

Eteng

Fun Poster
Joined
Jul 17, 2009
Messages
563
Reaction score
9
Points
15
unik bntuknye :-? xpnah lak tjumpa lagi area kedah ni ;)
 

lwashere

Active Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
2,159
Reaction score
18
Points
35
WAU!!! cantik tu!!!

tapi aku ta jamin bende ni kat malaysia ada kot.
aku gune stended jer :">
 

anipo

Active+ Member
Joined
May 15, 2008
Messages
4,887
Reaction score
126
Points
33
uit.. buleh lepas ke pakai side mirror camni...:))
 

ameant

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,332
Reaction score
143
Points
73
kalau wujud pon barang ni... tak mungkin harga under 100.
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
tak pernah tengok pun..
kalau ada pun susah la nak cari.
 

nan

Junior Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
74
Reaction score
0
Points
6
cantik,rasa kat EBAY ada laa benda ni
 

kipas

Active+ Member
Joined
Apr 26, 2010
Messages
2,544
Reaction score
69
Points
30
buat sendiri je la... pateri mana-mana yang patut. Lepas tu, ambil cermin isteri, pecahkan... settle.. tapi saya rasa aksesori cermin memang tak penting langsung... buat kena curi dengan mat ganja je..
 

Dzoolhelmi™

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 8, 2008
Messages
10,486
Reaction score
163
Points
133
kalau side mirror cam nie kompem ramai yg nak kebas nanti

baik tak yah pakai
 
Sponsored Post
Top
Log in Register