Nak Makan Meatball Macam Ikea..?

CG Sponsors




kelicap

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2011
Messages
3,562
Reaction score
143
Points
33
Geng,

Kalau nak makan meatball macam yang kat Ikea tu, boleh datang makan di Burger Q.
Burger Q di Bandar Tun Hussein Onn, Cheras. Di Mymydin BTHO...

Tak payah pergi Ikea...jauhhhhh tuuu..
Kat sana mahal...hehehe..kat Burger Q, RM5.00 je..ada 7 ketul...sos lagi banyak..ada sos cheezy lagi...slurpppp....jom try...sedap weii...

:)paid:)cgrock:)paid:)cgrock:))#:-S:))#:-S:)cgrock:)paid:D:">:p:)
 
Sponsored Post

customys

Active Member
Joined
Aug 22, 2010
Messages
1,520
Reaction score
97
Points
40
Hahaha..ada boss..jemput datang..
Lepas ni nak jual ayam turki goreng plak..
Sedap..slurppp...:)
Insyallah,ada kelapangan nnt den dtg..

Meatball ni dah siap goreng ke atau masak kt stall?

Yg ikeanya den tak penah try,tapi penah makan kt ss2, dalam dia ada mayonis..

Upload gambar meatball,baru terliur sikit..:D
 

balang

Super Active Member
Joined
Aug 28, 2009
Messages
7,454
Reaction score
82
Points
80
sedap ni, nak gambar bagi stim sikit...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register