BTC USD 37,792.3 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral Nak makan, aku dah xmampu. Pad pun berbulan xbeli. Terasa nak jualdiri.

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
333,495
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
333,495
Reaction score
17,855
Points
2,536
Awards
1
Takde pad jadi orang dulu dulu lah.. selit kain... rasa penuh basuh guna semula....

Boleh la belajar teknik tu
Mungkin tu la jugak pengadu duk buat selama mana takde pad
 
Sponsored Post

GeeKaDoY

Active Member
Messages
2,014
Joined
Feb 12, 2008
Messages
2,014
Reaction score
439
Points
51
Boleh la belajar teknik tu
Mungkin tu la jugak pengadu duk buat selama mana takde pad
Mestinya, takkan nak biar meleleh, meleleh... bukan leh control...

Dia pompuan dewasa, tahu la urus hal pompuan ni...
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
333,495
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
333,495
Reaction score
17,855
Points
2,536
Awards
1
Mestinya, takkan nak biar meleleh, meleleh... bukan leh control...

Dia pompuan dewasa, tahu la urus hal pompuan ni...

Betul
Kang tak selesa dibuat nya
Cuma isu nya
Tak cukup duit nak makan
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
163,460
Joined
Jan 13, 2009
Messages
163,460
Reaction score
22,262
Points
1,831
Awards
1
Remaja pilih mengandung kerana tak mampu beli tuala wanita

KUANTAN: Sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) mendedahkan terdapat segelintir remaja perempuan daripada keluarga miskin dan
berpendapatan rendah rela memilih untuk mengandung kerana dalam temoh sembilan bulan itu mereka mereka tidak perlu membeli tuala wanita.

Situasi sedemikian dikatakan berlaku khususnya di kawasan pedalaman yang dikategorikan oleh NGO terbabit sebagai ‘kemiskinan haid’.

Bercakap kepada Utusan Malaysia, Setiausaha Sanitary Bank Malaysia, Reena Awliyatul Imani Reezal Merican berkata, akibat kemiskinan haid, golongan wanita khususnya remaja
perempuan sanggup mengambil jalan mudah dengan mengandung.

“Apabila mengandung, mereka fikir selama sembilan bulan tidak perlu beli tuala wanita tanpa memikirkan perkara-perkara lain yang perlu dibelanjakan apabila mereka sudah melahirkan anak, ” katanya.

 

siamanggagapp

Active+ Member
Messages
4,106
Joined
Jul 20, 2013
Messages
4,106
Reaction score
567
Points
71
br beli panty liner u tk mem smlm mmg tau hrga brg2 pompuan ni mncekik, paling gila hrga brg baby
 
Last edited:

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
333,495
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
333,495
Reaction score
17,855
Points
2,536
Awards
1
Remaja pilih mengandung kerana tak mampu beli tuala wanita

KUANTAN: Sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) mendedahkan terdapat segelintir remaja perempuan daripada keluarga miskin dan
berpendapatan rendah rela memilih untuk mengandung kerana dalam temoh sembilan bulan itu mereka mereka tidak perlu membeli tuala wanita.

Situasi sedemikian dikatakan berlaku khususnya di kawasan pedalaman yang dikategorikan oleh NGO terbabit sebagai ‘kemiskinan haid’.

Bercakap kepada Utusan Malaysia, Setiausaha Sanitary Bank Malaysia, Reena Awliyatul Imani Reezal Merican berkata, akibat kemiskinan haid, golongan wanita khususnya remaja
perempuan sanggup mengambil jalan mudah dengan mengandung.

“Apabila mengandung, mereka fikir selama sembilan bulan tidak perlu beli tuala wanita tanpa memikirkan perkara-perkara lain yang perlu dibelanjakan apabila mereka sudah melahirkan anak, ” katanya.


Kesian
Nanti kos nak jaga anak lak naik
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
333,495
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
333,495
Reaction score
17,855
Points
2,536
Awards
1

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
163,460
Joined
Jan 13, 2009
Messages
163,460
Reaction score
22,262
Points
1,831
Awards
1
Pakai kotak ganti pad semasa haid

PETALING JAYA – Tiada siapa menyangka dalam kehidupan serba moden ini, masih ada wanita yang terpaksa menggunakan plastik, kain lama dan kotak sebagai alas untuk menggantikan tuala wanita ketika mereka datang bulan.

Realiti itu terpaksa dilalui oleh anak-anak gadis dan wanita berusia di negara ini khususnya mereka yang mendiami kawasan pedalaman dan pulau selain daripada golongan miskin tegar serta kumpulan B40.

Lebih menyedihkan apabila ada dalam kalangan wanita miskin yang yang terpaksa memakai seluar berwarna hitam, selain bersusah payah mencari…

 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
333,495
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
333,495
Reaction score
17,855
Points
2,536
Awards
1
Pakai kotak ganti pad semasa haid

PETALING JAYA – Tiada siapa menyangka dalam kehidupan serba moden ini, masih ada wanita yang terpaksa menggunakan plastik, kain lama dan kotak sebagai alas untuk menggantikan tuala wanita ketika mereka datang bulan.

Realiti itu terpaksa dilalui oleh anak-anak gadis dan wanita berusia di negara ini khususnya mereka yang mendiami kawasan pedalaman dan pulau selain daripada golongan miskin tegar serta kumpulan B40.

Lebih menyedihkan apabila ada dalam kalangan wanita miskin yang yang terpaksa memakai seluar berwarna hitam, selain bersusah payah mencari…


Aduh
Naya sampai pakai kotak ganti pad
 

maxpda

Super Active Member
gem
Messages
8,924
Joined
Jan 15, 2007
Messages
8,924
Reaction score
567
Points
121
Menyedihkan... Perlu pad harga lebih murah.... Yang skrg masih mahal.. Mungkin sebab brand
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register