BTC USD 57,135.2 Gold USD 1,771.05
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral Nak makan, aku dah xmampu. Pad pun berbulan xbeli. Terasa nak jualdiri.

Penbiru

CG Top Poster Club
Messages
23,897
Joined
Jan 12, 2008
Messages
23,897
Reaction score
3,796
Points
201
Bila bisnes ni org yg paling susah nak support ialah kawan kawan....lepas tu mintak diskaun harga kawan kawan....ada pulak minta free...minta belanja...sedangkan mereka beli barang org lain tanpa byk soal dan berkira.....tak payah berharap dgn kawan kawan...merana diri memang....
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,583
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,583
Reaction score
16,558
Points
2,376
Bila bisnes ni org yg paling susah nak support ialah kawan kawan....lepas tu mintak diskaun harga kawan kawan....ada pulak minta free...minta belanja...sedangkan mereka beli barang org lain tanpa byk soal dan berkira.....tak payah berharap dgn kawan kawan...merana diri memang....

Betul
Kawan² tak mudah nak support
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,583
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,583
Reaction score
16,558
Points
2,376

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
656
Points
81
Bila bisnes ni org yg paling susah nak support ialah kawan kawan....lepas tu mintak diskaun harga kawan kawan....ada pulak minta free...minta belanja...sedangkan mereka beli barang org lain tanpa byk soal dan berkira.....tak payah berharap dgn kawan kawan...merana diri memang....
Hah..kwn slalu kena cmtu.. pening layan kwn2.. haha 🤣
 

maxpda

Super Active Member
Messages
8,384
Joined
Jan 15, 2007
Messages
8,384
Reaction score
421
Points
91
Bila bisnes ni org yg paling susah nak support ialah kawan kawan....lepas tu mintak diskaun harga kawan kawan....ada pulak minta free...minta belanja...sedangkan mereka beli barang org lain tanpa byk soal dan berkira.....tak payah berharap dgn kawan kawan...merana diri memang....
Mmg betul pun.. Kalau beli kedai xde pun tawar menawar... Beli terus je.. Dgn kawan2... Tawar menawar sampai xde untung kawan tu... Kesian member..
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,786
Top Poster #5
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,786
Reaction score
22,055
Points
1,671
Berapa price range pad ni. Terlampau mahal ke
 

IamAZ

Fun Poster
Messages
409
Joined
Oct 10, 2008
Messages
409
Reaction score
27
Points
30
Bila bisnes ni org yg paling susah nak support ialah kawan kawan....lepas tu mintak diskaun harga kawan kawan....ada pulak minta free...minta belanja...sedangkan mereka beli barang org lain tanpa byk soal dan berkira.....tak payah berharap dgn kawan kawan...merana diri memang....
Haha setuju .. yang betulnya kalau kwn byk jenis gini jgn promote dgn dorang langsung. Baik lg jual dgn org ko x kenal. Hidup pun tenang² ☺️
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register