nak main teka teki x?

CG Sponsors




cloud10

Active+ Member
Joined
Dec 10, 2008
Messages
4,283
Reaction score
29
Points
30
ape dier kan,bkk bulu nampak biji.....bkk biji nampak batang aper dier....(tiada unsur2 lucas yer....):D
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
memang jagung pun
 

cloud10

Active+ Member
Joined
Dec 10, 2008
Messages
4,283
Reaction score
29
Points
30
tepat skali!dekat sebuah kampong di thailand ni ader petandingan ratu terburuk...tapi ratu kat c2 sumenyer buruk2 belaka..jadi pengacara siaran tu bg teka teki...=knape kalu anjing kalu kencing angkat 1 kaki?
 

endingman86

Legendary Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
11,492
Reaction score
61
Points
120
tepat skali!dekat sebuah kampong di thailand ni ader petandingan ratu terburuk...tapi ratu kat c2 sumenyer buruk2 belaka..jadi pengacara siaran tu bg teka teki...=knape kalu anjing kalu kencing angkat 1 kaki?
aku lemah teka-teki ni...selalu jer surrender...wakaka
 

snowhazel_orange

Legendary Member
Joined
May 13, 2008
Messages
10,685
Reaction score
4
Points
115
thread camni bape kali repet weh?
gi jela sambung kat thread yg dah ade
 
Sponsored Post
Top
Log in Register