BTC USD 57,808.8 Gold USD 1,831.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell nak jual sony handycam digital hi8

fierouz350

Fun Poster
Joined
Aug 15, 2008
Messages
289
Reaction score
4
Points
15
bli dalam 2 tahun lepas still good condition
mase tu beli rm1950...

*20x optical zoom
*700x digital zoom
*Steady shot
*usb streaming
*night shot
*colour lcd monitor
*manual focus
*photo mode
*pictures effect..
harga rm750(nego till letgo)
***pic coming soon

contact no nie 0132251889(nieza)
nak jual sebab x pkai(pkai pon x smpai 5 kali)

DSC00209.jpg

DSC00210.jpg

DSC00211.jpg

DSC00212.jpg

DSC00213.jpg
 
Last edited:
Sponsored Post

miXxer

Legendary Member
Joined
Nov 12, 2007
Messages
13,252
Reaction score
63
Points
120
Doreh2 sket upload pic tu tuan tanah.. kang pueh lak ko nak menjawab org dok tetanyo.. :D:D
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
aisey, baru je sambar ixus 860 IS ari tu, klau tak leh usha2 gak
 

aKuLaH

Active+ Member
Joined
Jan 13, 2008
Messages
2,649
Reaction score
5
Points
30
gambar bro...cam berminat nih...:D
 

GABAN_Z

Active Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
1,601
Reaction score
22
Points
25
Kat aku pun ada satu mcm nie...sama mcm tu..

puas ati la klu pakai..boleh zoom jauh...

bukan (Tolong promote jer)

ok lagi ker bro..?
 

fierouz350

Fun Poster
Joined
Aug 15, 2008
Messages
289
Reaction score
4
Points
15
Kat aku pun ada satu mcm nie...sama mcm tu..

puas ati la klu pakai..boleh zoom jauh...

bukan (Tolong promote jer)

ok lagi ker bro..?

memang bagus pon..tp nie kakak aq nyer dia dah tak pkai so nak letgo lah..
 

GABAN_Z

Active Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
1,601
Reaction score
22
Points
25
betula tu sama mcm aku punya...

memang bagus la klu beli tak rugi...

tapi dia kena convert dari H8 tape ke cd plak kan...

RM 750 yer...nnt aku try tanya member aku...ko area maner .
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register