To Sell Nak jual mesin jahit SINGER.. boleh COD je

Recommended Brokers


Sugar2daddy

Legendary Member
Joined
Jul 9, 2013
Messages
15,681
Reaction score
30
Points
125
HARGA DAH TURUN.. Dijamin tiada gst :))

kira cincai harga adek beradek

RM700<:p<:p<:p

Money back guarantee dlm tempoh 3 hari jer

jahit puas2 tgk mesin nie ok ke idak

tapi keadaan mesin jahit time pulangkan HARUSlah seperti masa beli

kalo patah 2..hancur terbarai xboleh k :))
guys

ada mesin jahit jenama singer beli tahun 2013

xingat apa yg best ttg mesin nie...tapi ada lampu...

baru guna sekali sekala cuba untuk menjahit

beli untuk belajar menjahit...

tapi kurang berminat nak menjahit

xpernah jahit sehelai baju pun guna mesin jahit nie

masih elok dlm kotak...


tgk kat mudah org jual RM 750+++

nak jual harga sama gak laa..

dari berhabuk dan tidak diguna baik jual :D

camni laa lebih kurang bentuknye... mlm nie kalo ada masa baru snap gambar mesin jahit yg sebenar..

ok..pepehal blh tanye :D

prinsip saya "customer is always right" :)cgrock




dah update

Meh cuci mata abg2 adek kakak...

Suci lagi xde calar bagai....:))


:)cgrock:)cgrock:)cgrock










update gambar lagi :)cgrock:)cgrock:)cgrock






sebab menda nie alat menjahit

Money back guarantee dlm tempoh 3 hari jer

jahit puas2 tgk mesin nie ok ke idak

tapi keadaan mesin jahit time pulangkan HARUSlah seperti masa beli

kalo patah 2..hancur terbarai xboleh k :))
Ringan je mesin ni, boleh bawa mcm briefcase
Function jahit ada mcm2, jahit lurus, zigzag, silang pari, cuma kelim je takde
Ada tapak untuk jahit lubang butang, butang baju, jahit zip dll

Tapi rega RM 750?? Biar betul boss
Den pernah beli mesin baru yg sebijik mcm ni thun 2011 dgn hrga rm750 gak..
Takkan tak turun2 rega :-?


kalo kat mudah jual 700-750

pastu zanuar up 850...saya letak berpandukan harga kat mudah

kalo kat kedai 800 lebih

blh nego sampai jadi..

bukan Fixed price

suka ati laa nak nego banyak mana

mesin jahit bukan mcm market kereta setiap tahun harga makin mahal xpernah makin murah market mesin jahit

biasa org beli instalment samapi rm79x12bulan = rm948

 
Last edited:
Sponsored Post

m0mo~

CG Top Poster Club
Platinum Member
ForexMart Fans
Joined
Oct 4, 2012
Messages
35,307
Reaction score
386
Points
136
mu jgn sailang aku pulok..aku nk bg hadiah besday bini aku ni~X(
peduli ape aku..
bini aku dah mengidam ni..:mad:

last2,dua2 tak beli :p
 

zanuar

Permanently Banned
Joined
Oct 14, 2009
Messages
4,911
Reaction score
114
Points
33
tt..aku up harga..rm850..cod mana?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register