BTC USD 47,993.4 Gold USD 1,755.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

nak guna wireless pada modem

achoy76

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
2,706
Reaction score
70
Points
35
salam warga cg. jika dah ada modem untuk guna wireless perlu tambah ape ye. berape rege dan sape ada nk tolak murah2.
 
Sponsored Post

sureheboh.com

Passed Away
Paid Membership
Joined
Jan 17, 2007
Messages
18,961
Reaction score
309
Points
131
Beli satu modem + wireless yang harga sekrg sekitar RM100-RM150 sahaja.
 

achoy76

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
2,706
Reaction score
70
Points
35
kalau wireless saje dia panggil ape ye?
 

achoy76

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
2,706
Reaction score
70
Points
35
rege dia berape plak. ade yg nk tolak 2hd ke. nk guna kt tempat keje. susah pakai cabel ni . pakai lappy boleh pg mana2
 

vious7

Active+ Member
Joined
Jun 27, 2008
Messages
3,417
Reaction score
0
Points
20
le murah le wireless...
harga dlm rm95 brand aztech..

cari kat low yat bro..senang..!!
 

anipo

Active+ Member
Joined
May 15, 2008
Messages
4,887
Reaction score
126
Points
33
hehe kalo da ada modem hanye beli router je utk dpt wireless..:D
 

fierouz350

Fun Poster
Joined
Aug 15, 2008
Messages
289
Reaction score
4
Points
15
beli/pakai jer wireless router dlink dir-300..aq pakai nie skarang.and boleh pakai untuk 30 biji pc/laptop guna wireless dan 4pc/laptop guna cable.(harga dalam rm150-200)
 

virtualbiz

Active+ Member
Joined
Feb 20, 2008
Messages
4,899
Reaction score
177
Points
33
aku pakai wireless router brand aztech..rege murah jer tu..cari kt lowyat
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register