BTC USD 42,760.0 Gold USD 1,764.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 Nak cucuk vaksin ke nak tayang aset?

hiduprakyat

Super Active Member
Joined
Dec 6, 2010
Messages
5,338
Reaction score
397
Points
91
Nak cucuk vaksin ke nak tayang aset?

FB_IMG_1627979296174.jpg


PETALING JAYA – Media Sosial hari ini dikejutkan dengan perbuatan seorang wanita yang dilihat dengan sengaja menanggalkan bajunya sehingga menampakkan pakaian dalam ketika proses suntikan vaksinasi di sebuah Pusat Pemberian Vaksin (PPV).

Tindakan wanita tersebut yang memakai pakaian ketat dan mencolok mata itu juga mengundang kecaman orang ramai di laman sosial.

Rakaman video berdurasi 58 saat tersebut turut mendapat lebih 43 ribu tontonan di aplikasi Twitter.

Salah seorang pengguna dengan nama @epi berkata, perbuatan wanita tersebut seperti mencabar Allah S.W.T dengan membuka aurat di khalayak ramai.

“Ni la salah satu punca Malaysia dpt bencana….udah la xtakut Allah SWT…Cabar pula Allah SWT dgn d buka aurat depan khalayak ramai..,” katanya.

Sementara @Julea Rehman berkata, tindakan yang dilakukan wanita tersebut merupakan satu perkara yang sia-sia dan tidak menghormati petugas di PPV.

“Muka dah la tak Lawa… Mengedik pulakk…. Turki dah terbakar.. Nak seksi sangat orang orang perempuan dia.. Esok Malaysia Tenggelam… Ni belajar mesti setakat PMR,” jelasnya. – K! ONLINE
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
314,206
Reaction score
14,987
Points
2,376

TT

CG Super Hardcore Club
Top Poster #3
Joined
Jan 13, 2009
Messages
158,424
Reaction score
21,618
Points
1,671
Yg cucuk pun xreti tegur kan. Sama naik kepala org dah belanja
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,051
Reaction score
2,371
Points
201
Kes mcm nie pernah kena siasat ka, bersepah 3gp kt luar rileks ja
 

apoeki

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2012
Messages
7,493
Reaction score
773
Points
121
mmg style skrg baju ikat ea bg nmpk perut
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
314,206
Reaction score
14,987
Points
2,376
Yg cucuk pun xreti tegur kan. Sama naik kepala org dah belanja

Macam geram je tukang cucuk tu duk picit2
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register