Nak Cari Kat Mana Benda Ni?

CG Sponsors




forexworld

Active+ Member
Joined
May 12, 2007
Messages
2,944
Reaction score
85
Points
30
Mana nak dapatkan benda Powerizer ni ek...habaq mai kat aku...nak beli sebijik ni...mana le tau kot2 hangpa penah jumpa kat mana2(kat mesia je tau)





 
Sponsored Post

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
uish.ape mende ni weh?pelik lak aku nengoknye.gne tuk bersukan ke?
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Macam kaki orang cacat saja...nak buat apa benda nie...
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
per mcm best...mahal nihh
 

forexworld

Active+ Member
Joined
May 12, 2007
Messages
2,944
Reaction score
85
Points
30
bila pakai ni leh lompat2 cam kanggaru wei...best wooo..takat lompat pagar skolah tu senang2 je:D
 

forexworld

Active+ Member
Joined
May 12, 2007
Messages
2,944
Reaction score
85
Points
30
ko nak jadi kanggaroo ke?
kalau kat US nan Jepun mmg top menda ni...dia mcm sukan gak le...extreme sport...selalu kita tgk BMX,Skateboard,Roller blade n etc...tukaq angin le plak...kita lari sambil lompat2...nak pi kedai kat depat rumah pakai ni je...jap je sampai:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register