BTC USD 38,120.3 Gold USD 1,800.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Nak Berkhatan Tp Terpotong Anu

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,042
Points
1,101
KENTUCKY ¨C Seorang lelaki yang menjalani satu pembedahan untuk berkhatan terkejut selepas mendapati doktor yang melakukan prosedur berkenaan memotong kemaluannya, lapor sebuah akhbar semalam.

Lelaki itu, Philip Seaton berang selepas mendapati kemaluannya dipotong sejurus terjaga daripada pembedahan dan dia kini sedang mengambil tindakan mahkamah.

Pakar bedah di sebuah hospital di Kentucky, Amerika Syarikat (AS) memberitahu bahawa mereka terpaksa memotong kemaluan lelaki itu selepas mendapati ia dijangkiti satu barah berbahaya. ¨C Agensi



p/s...dr tu tetiba kasi sebb lepas potong ker..:)):))
 
Sponsored Post

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
huhuu...pelik-pelik jer berita yang si Nemo bawak ni...huhhhuu
 

gooddjinn

Active Member
Joined
Mar 14, 2006
Messages
2,432
Reaction score
122
Points
43
takde aset dah jantan tue.. sian

:D :D :D
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
elok2 nk bersunat trus terpaksa jd ppn....
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,989
Reaction score
258
Points
136
erkkk!!!!! seram giles .. terasa ngilu lak aku baca pasal nih...

tersalah potong atau doktor yg potong tu xde pengalaman...

atau anu brader tu kecik sangat kot....tp kat malaysia pon ade , penah kuar kes doktor terpotong kepala 'adik' budak yg nak bersunat time tu
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
well..lain kali carilah tok mudim...gunakan yang tradisional...
 

silverchair959

Legendary Member
Joined
Dec 21, 2005
Messages
18,291
Reaction score
94
Points
135
huh...baik takyah idup camtuh...ilang nikmat dunia huuhuhuuh
 

kambing gurun

Active+ Member
Joined
Mar 23, 2008
Messages
3,252
Reaction score
1
Points
25
Aduuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssss...... Hilang seri jambak perkasa...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register