BTC USD 63,970.7 Gold USD 1,774.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Najis **** jd Baja Buah Betik

mamairsyad

Junior Member
Joined
Apr 18, 2008
Messages
51
Reaction score
0
Points
6
Mlm to sempat tgk Buletin TV3 pasal najis **** yg bertaburan kt sekitar Pdg Terap.Last2 aku tgk **** tuh wat baja organik utk buah betik.CILAKA!!!menyirap btul darah aku mlm td.conform la tuh ada jual kt pasar2 n mostly org muslim yg beli..so haram+halal=HARAM.Pemilik kebun tuh patut disuap najis **** tuh jer layak nyer....!!!!!!!:(scam:(scam:(scam
 
Sponsored Post

apit0

Active+ Member
Joined
May 12, 2008
Messages
2,999
Reaction score
0
Points
20
Mlm to sempat tgk Buletin TV3 pasal najis **** yg bertaburan kt sekitar Pdg Terap.Last2 aku tgk **** tuh wat baja organik utk buah betik.CILAKA!!!menyirap btul darah aku mlm td.conform la tuh ada jual kt pasar2 n mostly org muslim yg beli..so haram+halal=HARAM.Pemilik kebun tuh patut disuap najis **** tuh jer layak nyer....!!!!!!!:(scam:(scam:(scam

nak buat camana bro...org kita krg tanam betik...:D
org kita slalu tayang btik lain ada la :D free lak tuh :D
(yg islam la)

satu lagi limau barli/tambun tuh....contoh kat ipoh :D
memang pakai baja taik **** bro...dlm ladang limau diaorg ada kandang **** skali....tapi jgn bimbang...masih halal dimkn sbb apa?..sbb kuman/cacing **** yg tahan panas w/pun 1000 celcius tuh akan mati bila kena tanah...sbb tuh nabi ajar kita samak....
 

orange76

Super Active Member
Joined
Aug 12, 2008
Messages
6,658
Reaction score
5
Points
65
buah betik kt tempat kerja aku pun banyak...baja apa diaorang pakai aku pun tak tau...tapi memang meleleh bila tenguk, tambah lagi bila time ujan!
 

apit0

Active+ Member
Joined
May 12, 2008
Messages
2,999
Reaction score
0
Points
20
buah betik kt tempat kerja aku pun banyak...baja apa diaorang pakai aku pun tak tau...tapi memang meleleh bila tenguk, tambah lagi bila time ujan!

tuh betik lain tuh bro...:D
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,259
Reaction score
861
Points
176
sebabtulah digalakkan orang ISLAM buat pertanian.. sudah tiba masanya kita boikot mereka yang tidak hormat dengan Islam ni.... tanya AES.. dia ada kebun pisang....
 

selambeyaya

Super Active Member
Joined
Mar 29, 2008
Messages
5,101
Reaction score
13
Points
65
aku pun ade tgk berita tu mlm tadi, igtkan **** serang ladang betik tu... pastu aku tgk baja organik tu elok je susun dekat batas2 betik tuh... terus mengucap aku tgk... celaka tol la guna baja pakai jadah tuh... confirm aku x selera makan betik.. pulak tu lepas berita ade cite pepaya plak.. terus x tgk aku...:mad::mad::mad:
 

ikscentre

Super Active Member
Joined
Jun 14, 2008
Messages
7,905
Reaction score
1
Points
65
klu org Islam guna kambing/lembunye ok gk tuh...
depa tu bukan Islam..tu pasai guna yg tuh...
tgk buletin utama interview pun..mcm kwsn tu ramai
org siam jer..
 

building

Super Active Member
Paid Membership
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
nak buat camana bro...org kita krg tanam betik...:D
org kita slalu tayang btik lain ada la :D free lak tuh :D
(yg islam la)

satu lagi limau barli/tambun tuh....contoh kat ipoh :D
memang pakai baja taik **** bro...dlm ladang limau diaorg ada kandang **** skali....tapi jgn bimbang...masih halal dimkn sbb apa?..sbb kuman/cacing **** yg tahan panas w/pun 1000 celcius tuh akan mati bila kena tanah...sbb tuh nabi ajar kita samak....

btol btol ..... :)cgrock
 

dark knight

Active Member
Joined
Oct 9, 2008
Messages
1,134
Reaction score
35
Points
30
itu yang sempat didedahkan oleh media. rasanya banyak lg benda yang tidak
diketahui oleh masyarakat Islam di negara ni terutama yang melibatkan
soal halal haram.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register