BTC USD 35,357.2 Gold USD 1,834.58
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Najib tolak tawaran pemberian tanah oleh kerajaan

Sponsored Post

juhan

Active+ Member
Messages
4,688
Joined
Mar 30, 2010
Messages
4,688
Reaction score
879
Points
81
Awards
1
Sendiri mohon, sendiri tolak dan sendiri claim hero
 

AdiWalter

Fun Poster
Messages
957
Joined
Jul 15, 2021
Messages
957
Reaction score
148
Points
23
Sendiri mohon, sendiri tolak dan sendiri claim hero

dia mohon tak salah,

kemudian dia dituduh oleh mahathir

then, dia tolak tawaran tu

ape masalh kat sini?

walaun budoh xde point nak serang bende lain dah ke.. wakakaka
 

juhan

Active+ Member
Messages
4,688
Joined
Mar 30, 2010
Messages
4,688
Reaction score
879
Points
81
Awards
1
Dah ler menyamon dan menindas rakyat. Pastu blh plak nak tuntut hasil dr cukai rakyat. Rakyat ni mmg kejanya nak tanggung bangkai idup najib ni aje ke???? .
 

maxpda

Super Active Member
gem
Messages
8,873
Joined
Jan 15, 2007
Messages
8,873
Reaction score
554
Points
121
Dah ler menyamon dan menindas rakyat. Pastu blh plak nak tuntut hasil dr cukai rakyat. Rakyat ni mmg kejanya nak tanggung bangkai idup najib ni aje ke???? .
Dalam hal ni kerajaan salah sebab pergi luluskan permohonan dia... xpikir rakyat langsung...
 

AdiWalter

Fun Poster
Messages
957
Joined
Jul 15, 2021
Messages
957
Reaction score
148
Points
23
Dah ler menyamon dan menindas rakyat. Pastu blh plak nak tuntut hasil dr cukai rakyat. Rakyat ni mmg kejanya nak tanggung bangkai idup najib ni aje ke???? .

ckp lah ape pun, melaka dah Bn menang.. wakakakaka
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Latest Threads General Chat

Top
Log in Register