BTC USD 38,543.8 Gold USD 1,809.32
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Najib, Pak Lah Naikkan Gaji Kakitangan Awam Punca Kenaikan Kos Sara Hidup, Kata MADEY

teapear

Active Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
2,192
Reaction score
361
Points
51
time paklah la yg gila.. minyak naik mendadak.. dr situ kos start naik melambung di semua part.... ****wi betul la..
 
Sponsored Post

Mata_Pena

Forum Troll, Multiple ID Cricket
Joined
Oct 22, 2008
Messages
5,397
Reaction score
1,862
Points
141
kat negara aku banyak org mengaku susah hidup terseksa, tak mampu sara hidup sampai bole mati,

tapi tak payah keje, boleh main internet keje jadi cybertrooper tanpa gaji setiap hari :D
kaya sungguh mereka


 

pak andak

Banned
Joined
Nov 19, 2018
Messages
385
Reaction score
53
Points
20
meningkat.tapi x seteruk sekaraang.

sekarang memang sangat teruk kos sara hidup meningkat terasa susah kemudian hari-hari buat pekara yang menyusahkan rakyat

apalah zalim sangat rejim ph harap melayu bersatu tumbangkan rejim zalim ph
 

estidot

Fun Poster
Joined
Dec 23, 2010
Messages
238
Reaction score
24
Points
25
time paklah la yg gila.. minyak naik mendadak.. dr situ kos start naik melambung di semua part.... ****wi betul la..

betul..betul..betul.. tambang van sekolah anak aku on the sport naik lepas umun minyak naik.. tp bila harga minyak turun dia buat lembu kenyang je..oink2 betullah.
 

HelangPutih

Active+ Member
Joined
Dec 27, 2015
Messages
3,653
Reaction score
198
Points
33
time paklah la yg gila.. minyak naik mendadak.. dr situ kos start naik melambung di semua part.... ****wi betul la..

kita kena igt, time tu minyak dunia mahal gile.
Dan kita xtau mase tu myk nak terus naik dan naik atau kekal atau turun naik.

Dia pegang jawatan yg diserah dari seseorg.

Mahathir dia sedap la cakap itu ini. Dia bikan tahu pun.
 

tyco

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2010
Messages
4,022
Reaction score
1,632
Points
101
aku cukup takut kalo madey ni yang naik semula ...
banyak staff tempat aku kerja berkata gaji kakitangan awam diturunkan semula mengikut kegawatan ekonomi ....seperti zaman dia dahulu ....
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,977
Reaction score
1,344
Points
201
zaman madey gaji murah... kos idup affordable.. tp itu zaman batu la.. nk capai status negara maju salah satu syarat mesti berpendapatan tinggi... ape2 pun wawasan 2020 madey ternyata GAGAL....
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
13,284
Reaction score
1,980
Points
201
Klau xnaik smp ke sudah la xrasa gaji yg br nie, nak harapkan tun naik memang x la....
 

akukuli

Active+ Member
Joined
Oct 17, 2013
Messages
2,593
Reaction score
155
Points
48
aku cukup takut kalo madey ni yang naik semula ...
banyak staff tempat aku kerja berkata gaji kakitangan awam diturunkan semula mengikut kegawatan ekonomi ....seperti zaman dia dahulu ....

Tiber citer maha dey,
Ckop no dh ke..
 

GPK1

Active+ Member
Joined
Dec 3, 2007
Messages
4,322
Reaction score
125
Points
43
termasuk LGE.. mati la penjawat awam
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register