BTC USD 23,823.9 Gold USD 1,773.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Najib - Mr. Clean or Mr. Dirty ?

Najib - Mr. Clean or Mr. Dirty?


  • Total voters
    0

kuhik

CG Top Poster Club
gem
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
kalo dulu Paklah naik dengan gelaran Mr. Clean. dengan rekodnya yang bersih dan wajah yang alim, UMNO/BN menang besar pada PRU11 2004 yang lalu.

sekarang ini giliran Najib, penuh dengan skandal. bermula dengan isterinya yang dikatakan sangat pemboros dan pembazir wang rakyat, isu khalwat bersama Ziana Zain, selepas itu altantuya, dan tetiba menjadi tempat mengadu untuk Saiful, dan banyak lagi kalau nak list, sehinggalah yang terakhir ialah skandal Eurocopter..

so, apa pendapat warga CG sekalian? layakkah Najib dapat gelaran Mr. Clean? or layak gelaran Mr. Dirty?

terima kasih kerana mengundi :)
 
Sponsored Post

tokputih

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,365
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,365
Reaction score
904
Points
176
clean or dirty we cant accuse without legal proof....
 

DDos

Legendary Member
gem
Messages
14,111
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,111
Reaction score
690
Points
166
pokjib yg penuh ngan noda, kekeke
 

rissa

Super Active Member
Messages
7,123
Joined
May 5, 2007
Messages
7,123
Reaction score
54
Points
75
oh! i haven't checked yet, time needed:p
 

ammar5

Super Active Member
Messages
6,511
Joined
Feb 23, 2006
Messages
6,511
Reaction score
14
Points
65
baik mr dirty daripada mr clean yg menghancurkan rakyat mesia....harap2 mr dirty ngan skandal nie lagi baik urus negara...:p:p
 

yinbyungheon

CG Top Poster Club
gem
Messages
36,821
Joined
Jul 12, 2006
Messages
36,821
Reaction score
856
Points
161
senang jee...tgk kes altantuya sudah...semua bukti boleh hilang mcm tu je...kasi sangkut je kes kat mahkamah...bicara buat sekadar ada jee...jadi mcm kes mamali...sampai kiamat x habis habis...

p/s: nak jugak tgk TDM mati mcm ne nanti, susah ke senang ke ehh
 

taufic

Legendary Member
gem
Messages
14,651
Paid Membership
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
695
Points
161
Mr. Mama cukup.. :D :D
 

traderfox

Super Active Member
Messages
7,774
Joined
Apr 25, 2008
Messages
7,774
Reaction score
245
Points
83
Rupe dah ada macam Mr. Potato ckit2...
 
Sponsored Post

Top
Log in Register