Nafsu sonsang bapa saudara...ish..ish...

CG Sponsors




honda_primo

Banned
Joined
Nov 10, 2007
Messages
5,761
Reaction score
25
Points
75
BACHOK: “Ketika berusia sembilan tahun, saya disogok pelbagai hadiah menarik sebagai umpan oleh bapa saudara sebelum dia meliwat saya lebih 100 kali selama lima tahun menyebabkan diri ketagihan melakukannya selepas itu.


MENGAKU...Farid dakwa diliwat bapa saudara sejak berusia 9 tahun. “Pada masa sama, bapa saudara turut menjadikan saya sebagai hamba seks kepada rakan-rakannya termasuk perlu melayan mereka mengikut giliran kerana takut dipukul olehnya,” dakwa Farid, 24, ketika menceritakan pengalaman menjadi ‘sugar boy’.

Bapa saudara Farid yang dikenali Jimi itu sudah meninggal dunia tahun lalu akibat Aids kerana menagih dadah serta seks bebas, turut memperoleh ribuan ringgit sebulan hasil ‘menjual’ anak saudaranya itu.

Dengan pendapatan itu, Jimi membeli bekalan dadah selain turut membeli beberapa helai pakaian mahal kepada anak saudaranya sebagai hadiah dan umpan menutup rahsia berkenaan daripada terbongkar serta diketahui ibu bapa Farid. Pengakuan Farid itu dibuat di depan Kaunselor Pertubuhan Masyarakat Prihatin (PMP), Zaimah Hussein sebaik mengetahui dirinya disahkan dijangkiti kuman HIV selepas bergelumang dunia maksiat yang menjijikkan itu selama 10 tahun.
 
Sponsored Post

ceria28

Legendary Member
Joined
Mar 13, 2007
Messages
11,901
Reaction score
109
Points
123
Dah lama buat baru nak britau skrang. itu pun bila disahkan kena HIV jika tak mungkin senyap aje. mcm2 kes yg diluar jangkaan berlaku di akhir zaman ni.
 

mint

Super Active Member
Joined
Apr 27, 2009
Messages
5,431
Reaction score
16
Points
65
ish..ishh..apa la nak jadi dgn umat Islam di Malaysia kita ni..:(:(
 

dominator

Active Member
Joined
Aug 24, 2009
Messages
2,049
Reaction score
42
Points
30
dah lepas 5 taun baru nak report? x kan umo 20 x boleh pikir lagi? adoyaiii.. LU PIKIR LA SENDRI BRO...
 

eizzbizz

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
8,364
Reaction score
474
Points
86
umur 9 tahun dah main liwat meliwat ..
umur 24 tahun dah kena HIV baru nak sedar ..
dasat dan banggangg la bro nih ..
 

mangkaq

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2008
Messages
8,834
Reaction score
71
Points
75
Dia sangaap tu lps kena skali...kot sepoll pon jadi camtu gak...ekekeke
 

isixisixisisix

Active Member
Joined
Mar 12, 2007
Messages
1,127
Reaction score
0
Points
20
tak habes lagi dgn spesis haram jadah ni... naper la manusia yg tak waras smakin ramai nih
 

fauzizul

Legendary Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
11,777
Reaction score
9
Points
120
liwat??? fuhh... x betul penye org
 

ezeynet

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
8,839
Reaction score
4
Points
65
baru aku paham nape sepol tak melawan..hikhik
 
Sponsored Post
Top
Log in Register