BTC USD 41,875.5 Gold USD 1,842.79
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Myvi gear auto di stereng

haikal

Fun Poster
Messages
337
Joined
Jan 18, 2008
Messages
337
Reaction score
0
Points
10
Aku penah dengar ada orang cakap,myvi auto standard leh convert gear auto dekat stereng.betul ke?ada x sape2 yang tau?ada gmbar x?kalau ade,kat mana ye orang buat?...tq
 
Sponsored Post

DreamCatcher

CG Top Poster Club
gem
Messages
23,867
Joined
Jan 11, 2008
Messages
23,867
Reaction score
936
Points
176
Tak penah dengar pulak.. Ada lagi ke keta gear kat stering..
 

akecema

CG Top Poster Club
gem
Messages
24,063
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2007
Messages
24,063
Reaction score
3,102
Points
266
Awards
1
This User is on vacation. Response time may be delayed. Vacation to Jan 25, 2022.

DreamCatcher

CG Top Poster Club
gem
Messages
23,867
Joined
Jan 11, 2008
Messages
23,867
Reaction score
936
Points
176
Maksud den keta myvi ni.. Keta gear kat stering tu biasa tengok.. :D
 

z3t_ex

Active+ Member
Messages
3,601
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
kalo kenari ada wt gear kt stereng..myvi xjupe lg..

amik set halfcut dari passo atau boon,
kalo ko maksud kn mcm kt bawah nie..

p1010514_KI6_PakWheels(com).jpg

p1010521_837_PakWheels(com).jpg


kalo tiptronic tuh,aku rasa xde lagi,
melainkn masukkn set dari YRV
 
Last edited:

zamreda

CG Top Poster Club
gem
Messages
31,388
Paid Membership
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
keter utk org kurang upaya nie..
 

shauki2u

Fun Poster
Messages
543
Joined
Apr 24, 2008
Messages
543
Reaction score
0
Points
10
amik set halfcut dari passo atau boon,
kalo ko maksud kn mcm kt bawah nie..

p1010514_KI6_PakWheels(com).jpg

p1010521_837_PakWheels(com).jpg


kalo tiptronic tuh,aku rasa xde lagi,
melainkn masukkn set dari YRV

tapi x rasa mcm mengganggu ke gear tu kt sebelah stering?
lagi2 bila nk pusing stering abis >.<"
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register