Man United Muslims should not wear ManUtd jerseys

CG Sponsors




D8Gz

Active Member
Joined
Mar 3, 2008
Messages
1,086
Reaction score
5
Points
25
"anggapan" merupakan satu istilah jika tiada kepastian dalam sesuatu perkara.

jika sudah dipastikan berdasarkan nas-nas yang jelas, ia bukan satu lagi anggapan, tapi ia adalah kepastian.
yer betul...
sama jugak dgn kes memaki, mencelaka dan melakhanat org lain...
ada ke nas-nas yg jelas untuk memaki, mencelaka dan melakhanat org lain?

sori off topic...
nak ingat mengingati je...
 
Sponsored Post

fadlie

Active Member
Joined
Jul 7, 2008
Messages
1,993
Reaction score
4
Points
25
Aku ari tu baru nak beli jersi baru MU.. last2 tengok berita Datuk Noh Gadut ngan Datuk Harussani kata haram.. So aku beli je la jersi Nike kaler Merah.. Nak sokong MU boleh, sokong Kelate pun boleh :D
 

irsaffy

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2007
Messages
42,957
Reaction score
268
Points
131
apa susah..support je Felda United..FUFC..dah lebey kurang sama dh tu..:D
 

Dukkati

Fun Poster
Joined
May 4, 2010
Messages
667
Reaction score
3
Points
15
alah yang rokok tu...ulama dah jatuh hukum haram...pun ramai orang hisap...sory off topik....ade sesape yang penah tgk setan yang sebenar ker....agk2 sama mcm lambang kat jersey mu tu....
 

rafiz2000

Active+ Member
Joined
Oct 21, 2008
Messages
4,266
Reaction score
14
Points
25
aku pun kadang2 konpius gak..tang FAM tu sport toto n genting resort world boleh taja plak..
 

redzo_86

Active Member
Joined
Jul 27, 2009
Messages
1,562
Reaction score
7
Points
25
Sbb thread nih la aku mntk ngn admin tukau nickname aku..x prasan mulenyer..harap maafkn lah yer..tp aku tetap..

GO MAN UNITED GO
:)paid:)cgrock
 

Fx_L

Super Active Member
Joined
Jul 23, 2008
Messages
8,145
Reaction score
139
Points
73
Sbb thread nih la aku mntk ngn admin tukau nickname aku..x prasan mulenyer..harap maafkn lah yer..tp aku tetap..

GO MAN UNITED GO
:)paid:)cgrock
nick 1st ko aper..
 

faidz1809

Fun Poster
Joined
May 27, 2010
Messages
260
Reaction score
0
Points
10
huhu... sy terima seadanya. xmungkin man u duduk atas dari agama. takda tapi-tapi. terima aja. tp lubang idung alex fergie tatap menjadi pojaan atiku
 
Sponsored Post
Top
Log in Register