BTC USD 48,157.7 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Muntazar al-Zaidi dapat tawaran menantu

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,566
Reaction score
4,266
Points
196
Pelempar Kasut Bush Idola Kaum Hawa

pjy5o0bhytwj3.jpg


Wartawan Al Baghdadi Muntazar al-Zaidi yang melempar kasut ke arah Presiden AS, George Bush.
Kini, Zaidi menjadi orang terkenal.

Zaidi kini juga menjadi idola penduduk di Timur Tengah.
Bahkan seorang bapa dari Mesir, ingin menikahkan anak gadisnya dengan Zaidi.

Anak perempuan tersebut bernama Amal Saad Gumaa, menyatakan setuju dengan rancangan ayahnya.

"Permintaan ayah ini satu pehormatan bagi saya.
Saya sangat suka tinggal di Iraq,
khususnya saya dapat melihat secara langsung pahlawan itu," ujarnya kepada Reuters.


nak tumpang glemer kot!!! :eek:
 
Sponsored Post

miXxer

Legendary Member
Joined
Nov 12, 2007
Messages
13,252
Reaction score
63
Points
120
reporter ni still kena tahan lg ka?
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,041
Points
1,101
pergh..gile la..sampai camni glamer
 

Overclock

Legendary Member
Joined
Dec 1, 2006
Messages
14,056
Reaction score
42
Points
120
Ade kuar game baling kasut kat bush tak? Dulu masa steeve ballmer org microsoft kene baling telur ade kuar game..:))
 

RizMa

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Apr 29, 2007
Messages
4,475
Reaction score
112
Points
38
kalau korang nk glemer, silakan lempar kasut kat paklah atau najib
mesti ade org nk amik buat menantu punya

kalau xde pun, masuk ISA sudah laa
hehehehe
 

pak borhan

Fun Poster
Joined
Dec 17, 2008
Messages
194
Reaction score
0
Points
10
die kne blasah pn ngn bodyguard org iraq sendiri..

patutnye bgsa sndiri la yg patut di bela,ni si bush jahanam tu yg ko sygkn..

******* btol..
 

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
ha,sape nk pames,
lempar plak kasut kt sidang akhbar pak² menteri kt sni..:))
mau pemes satu malaya,
jadi idola anak dara dan janda
:eek::eek::eek:
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
Dulu kat PWTC mahdeq kena baling ngan kasut gak kan...
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Kenapa title thread nie Muntazar al-Zaidi dapat tawaran menantu? ~X(~X(~X(~X(

Tawaran menantu? Bermaksud tawaran daripada suami/isteri kepada anak si Muntazar ni kan?

Kalau tawaran bakal mertua betullah kan?... Sebab org tu nak menawarkan anak perempuannya untuk dijadikan isteri kepada Muntazar...

Betul tak nie? Pikir-pikirkan....
:p
 

min9797

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
3,093
Reaction score
91
Points
30
kalo aku baling kasut kat pak lah agak2 nanti dapat apa erk...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register