Mundok, Thailand

CG Sponsors




Sponsored Post

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
21,507
Reaction score
1,930
Points
201
Baru pergi sabtu lepas tapi masuk ikut Bukit Bunga. tak ramai orang sangat pun, lengang saja.





 

jaih

Super Active Member
Joined
Jan 14, 2006
Messages
9,645
Reaction score
283
Points
91
border pass expired esok haha..
kena ngadap imigresen dulu...
next week nak masuk sg kolok.. plop
 

Zahar Julietbravo

Active+ Member
Joined
Feb 2, 2012
Messages
2,929
Reaction score
203
Points
33
Baru pergi sabtu lepas tapi masuk ikut Bukit Bunga. tak ramai orang sangat pun, lengang saja.





Tak rancak macam tu sbb barang thai pun mahal sekarang. Orang Malaysia berbelanje dalam negara je.
 

no trade

Super Active Member
Joined
May 16, 2008
Messages
8,449
Reaction score
241
Points
88
kena pergi waktu pasar nad baru meriah sikit.
 

jaih

Super Active Member
Joined
Jan 14, 2006
Messages
9,645
Reaction score
283
Points
91
bukan brg thai yg mahal.. tp duit kita yang lemah..
skang kedai eco2 kat umoh kawe .. byk org thailand mari soppim hehe
terbalik daa skang
 

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
21,507
Reaction score
1,930
Points
201
bukan brg thai yg mahal.. tp duit kita yang lemah..
skang kedai eco2 kat umoh kawe .. byk org thailand mari soppim hehe
terbalik daa skang
kedai eco dah ado kat kelate ke?
 

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
21,507
Reaction score
1,930
Points
201
kedai eco Rm2.10 tu laa.. ker ada kedai lain lagi guna nama eco
takda rasanya sebab mari kelate haritu tak nampak kedai eco pun. kat terengganu ada nampak 1 kat Paka.
 

jaih

Super Active Member
Joined
Jan 14, 2006
Messages
9,645
Reaction score
283
Points
91
takda rasanya sebab mari kelate haritu tak nampak kedai eco pun. kat terengganu ada nampak 1 kat Paka.
banyak sangat daaa kedai eco nih kat kelate..
kat umoh pun ada satu....org thailand biasa mari sini soppim
 
Sponsored Post
Top
Log in Register