BTC USD 35,799.6 Gold USD 1,834.58
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Mumia pesakit HIV - Pengajaran Kpd Yg Hidup

fadel

Active+ Member
Messages
3,016
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
Gambar2 mayat ini adalah yg mati disebabkan ole HIV dan mayat2 tu di simpan di Wat Siam di Lopburi Thailand. Tujuan pameran mayattu kpada orang ramai adalah menjadi hasrat simati itu supaya dapat mempamirkan tubuh badan selepas mati dan tuk memberi gambaran yg membina pda orang ramai tentang bahaya nya HIV.

Apa yg menjadi kebinggungan kpada C photographer adalah terdpt cecair di hujung kaki mayat tu walaupun mayat tu dah pun kering. Lebih2 pula dibadan mayat tu juga trdapat tumbuhan yg putih sprti kulat masih lagi menggigit makan mayat tu walaupun dah lama hingga kering kontang. C photographer gak menyebut rasa bimbang atas debu2 yg mungkin kena pada badan nya apakah berkemungkinan dijangkiti penyakit tersebut......




Pandang2 lah dan ambil pengajaran...





5af765d349a1e79dc89dd42e6c1d420216786576.jpeg






4d3eaeb628f579898539e41002981c1c81069043.jpeg





cacbec3a6f03ea1310f5cb0c7202147326315953.jpeg




619a31c577235189050c925a211f219e99031883.jpeg




00cd3cb4b27c89af757c354b98df05ba33774085.jpeg





e6aa148ba85af440ab78a43618c0c9fa89586243.jpeg





ab1d065075da3291cd52b0305b6f79ec47949951.jpeg



7b02f99b02db2f4be468e0b17fdea5a476669829.jpeg



b5f2c5e0756e14190be325fd4e41662512271875.jpeg



7660f6aecf10250c2932a47c888544ef6775599.jpeg





2ca3c30182aaa5d8d9ba2044ffcd28346982451.jpeg
 
Sponsored Post

adioz88

Super Active Member
Messages
6,659
Joined
Jun 15, 2008
Messages
6,659
Reaction score
11
Points
65
Cuma nampak kapas pada rongga badan mayat
tak nampak pula tumbuhan danc ecair tu
ada gambarnya tak?
 

ishaq

Fun Poster
Messages
160
Joined
Jan 22, 2008
Messages
160
Reaction score
1
Points
15
kuman dia masih bernyawa lagi ...bahaya tu
 

MyBroadband

Active Member
Messages
1,350
Joined
Sep 6, 2008
Messages
1,350
Reaction score
38
Points
30
so ape faedah tunjuk mayat cam gini..aku rasa,kalau semue manusia kene awet, camni la gak kot..ke ade beza ketara?
 

fadel

Active+ Member
Messages
3,016
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
so ape faedah tunjuk mayat cam gini..aku rasa,kalau semue manusia kene awet, camni la gak kot..ke ade beza ketara?

."..Tujuan pameran mayattu kpada orang ramai adalah menjadi hasrat simati itu supaya dapat mempamirkan tubuh badan selepas mati dan tuk memberi gambaran yg membina pda orang ramai tentang bahaya nya HIV.":)
 

adioz88

Super Active Member
Messages
6,659
Joined
Jun 15, 2008
Messages
6,659
Reaction score
11
Points
65
dapat
nampak macam tumbuhan
macam bulu ayam pun ada
 

fadel

Active+ Member
Messages
3,016
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
perghh..siap b'gambo tuh..

aaLaaa!...tapi ak musykil nape deorang xletak lam balang kaca..?..ape2..pon ak daN nngatok nie.. .....babaiiiiiii!..dnngatok niee#:-S..besok nak cari kayu..naak cari ..kayuuu..nak car..zZZZZZ!!
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register