Mumia pesakit HIV - Pengajaran Kpd Yg Hidup

CG Sponsors




fadel

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
Gambar2 mayat ini adalah yg mati disebabkan ole HIV dan mayat2 tu di simpan di Wat Siam di Lopburi Thailand. Tujuan pameran mayattu kpada orang ramai adalah menjadi hasrat simati itu supaya dapat mempamirkan tubuh badan selepas mati dan tuk memberi gambaran yg membina pda orang ramai tentang bahaya nya HIV.

Apa yg menjadi kebinggungan kpada C photographer adalah terdpt cecair di hujung kaki mayat tu walaupun mayat tu dah pun kering. Lebih2 pula dibadan mayat tu juga trdapat tumbuhan yg putih sprti kulat masih lagi menggigit makan mayat tu walaupun dah lama hingga kering kontang. C photographer gak menyebut rasa bimbang atas debu2 yg mungkin kena pada badan nya apakah berkemungkinan dijangkiti penyakit tersebut......




Pandang2 lah dan ambil pengajaran...
















































 
Sponsored Post

adioz88

Super Active Member
Joined
Jun 15, 2008
Messages
6,659
Reaction score
11
Points
65
Cuma nampak kapas pada rongga badan mayat
tak nampak pula tumbuhan danc ecair tu
ada gambarnya tak?
 

ishaq

Fun Poster
Joined
Jan 22, 2008
Messages
160
Reaction score
1
Points
15
kuman dia masih bernyawa lagi ...bahaya tu
 

MyBroadband

Active Member
Joined
Sep 6, 2008
Messages
1,350
Reaction score
38
Points
30
so ape faedah tunjuk mayat cam gini..aku rasa,kalau semue manusia kene awet, camni la gak kot..ke ade beza ketara?
 

fadel

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
so ape faedah tunjuk mayat cam gini..aku rasa,kalau semue manusia kene awet, camni la gak kot..ke ade beza ketara?
."..Tujuan pameran mayattu kpada orang ramai adalah menjadi hasrat simati itu supaya dapat mempamirkan tubuh badan selepas mati dan tuk memberi gambaran yg membina pda orang ramai tentang bahaya nya HIV.":)
 

adioz88

Super Active Member
Joined
Jun 15, 2008
Messages
6,659
Reaction score
11
Points
65
dapat
nampak macam tumbuhan
macam bulu ayam pun ada
 

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
perghh..siap b'gambo tuh..
 

fadel

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
perghh..siap b'gambo tuh..
aaLaaa!...tapi ak musykil nape deorang xletak lam balang kaca..?..ape2..pon ak daN nngatok nie.. .....babaiiiiiii!..dnngatok niee#:-S..besok nak cari kayu..naak cari ..kayuuu..nak car..zZZZZZ!!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register