Mulai Jan 2020 hanya penerima BSH layak dapat subsidi Petrol. RON95 diapungkan semula

Recommended Brokers


pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
6,840
Reaction score
310
Points
81
Kerajaan dulu pon menyusahkan rakyat gak
Ada org nak bising masa tu
Zaman paklah minyak naik sampai 2.60 seliter aku rasa
Aku releks jer redah
Silap tu bos, 2.70 bukan 2.60 seliter tahun masa 2008 dulu.
Masa tu nak isi kereta full tank pun rasa ngeri.
 
Sponsored Post

nx105

Active Member
Joined
Jan 20, 2009
Messages
1,684
Reaction score
87
Points
30
Kerajaan dulu pon menyusahkan rakyat gak
Ada org nak bising masa tu
Zaman paklah minyak naik sampai 2.60 seliter aku rasa
Aku releks jer redah
kerajaan dulu ceroi camtu sbb dah lebih 20 thn bn merintah..

ni pHancing merintah baru setahun dah camni..menghuru harakan negara..
 

akecema

Legendary Member
Joined
Jan 26, 2007
Messages
18,534
Reaction score
981
Points
166

Luke

Active+ Member
Joined
Sep 20, 2007
Messages
3,711
Reaction score
148
Points
33
Bila Kerajaan ditegur ada byk perbezaan pendapat di kalangan pemimpin PH. Cuba lihat pula situasi pembangkang. Sama jer ada yg setuju ada yg tak setuju. Ada yg kata begini lbh baik, begitu lebih baik. Jiwa kacau.
 

moore426559

Super Active Member
Joined
May 11, 2012
Messages
6,850
Reaction score
174
Points
73
Corrupted muslim is better than non corrupted non muslim :
Bila Kerajaan ditegur ada byk perbezaan pendapat di kalangan pemimpin PH. Cuba lihat pula situasi pembangkang. Sama jer ada yg setuju ada yg tak setuju. Ada yg kata begini lbh baik, begitu lebih baik. Jiwa kacau.
Laa..pembangkang pulak yg kn salahkan. Org cko pasal polisi level syaitan yg kerajaan buat ni. Polisi namrud namanya. Sisahkan rakyat. Tiba tiba salah pembangkang.

Kencing itu indah
 
Sponsored Post
Top
Log in Register