BTC USD 36,950.1 Gold USD 1,797.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Muka macam artis.....?

ekom

Active Member
Messages
1,663
Joined
Dec 9, 2006
Messages
1,663
Reaction score
6
Points
25
Ada tak Warga CG/adik beradik/kawan2/org lain yg ada iras2 mcm artis tempatan ker or luar negara :-?? klu berani mari post kt cni... Bukan pe kekadang ada org perasaan muka dia mcm artis... :eek: hehehee... :D
 
Sponsored Post

nuex

Active+ Member
Messages
4,039
Joined
Feb 23, 2008
Messages
4,039
Reaction score
33
Points
30
bukan aku muke cam artis..artis tu muke cam aku... :)):))
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
gem
Messages
14,648
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
bkn muka aku macam artis....artis tu macam muka aku...:eek:
 

Any1

Fun Poster
Messages
779
Joined
Jul 17, 2008
Messages
779
Reaction score
0
Points
10
hahahahaha...baik muka aku cam orng2 alim..lg bgs..
drpd muka cam arts..prngi entah ape2...
salam...
 

ekom

Active Member
Messages
1,663
Joined
Dec 9, 2006
Messages
1,663
Reaction score
6
Points
25
bleh sama plak...:eek::eek::eek: siap masa mengepos pon sama...:eek::eek::eek:

Aik kbetulan plak korang nie... ada jodoh hahaha...:))!

ye ker muke artis tu mcm muke korang... post ler kt cni... warga CG tak sabar nak tengok nie... :D
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
gem
Messages
14,648
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
mmg korang gay mutlak:eek:

adesss...~X(~X( gay plak....#:-S#:-S
tpi tu la kenyataan...orng selalu cakap brad pitt mcm muka aku...boring btul la....:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register