Muat naik status nak kahwin tak perlu 'grand', Tiada kaitan dengan artis - PU Amin

CG Sponsors




kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
23,570
Reaction score
2,950
Points
201
ikut trend..

xbuat macam pelik..

maaf kata laa, orang datang lepas balik ada je komen..

nak2 orang pompuan, tambah parah lagi, pompuan tua..

tak semua, tapi ramai gitu..
 
Sponsored Post

akiyamasan

Active+ Member
Joined
Mar 10, 2011
Messages
3,637
Reaction score
840
Points
81
Aku tengok ustaz mee segera macam PU, Daie dan seangkatan dengannya (jenis berdakwah, berlakon, menyanyi dan menangis atas pentas) ni kurang sangat job diaorang..

Sebb tu ramai cari perhatian kat media sosial..

Harap2 [email protected] do something lah..macamana diaorang bleh jaga pelawak2, mcm tu jugak dengan ustaz2 sms ni..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register