BTC USD 17,245.1 Gold USD 1,800.35
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Muat naik kandungan sumbang, Zul Ariffin didenda RM30,000

cek mek molek

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
121,893
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
121,893
Reaction score
20,426
Points
2,866
Awards
1
rm30k tu kira tinggi jugak dendanya
 
Sponsored Post

rinoa99

Legendary Member
gem
Messages
19,485
Joined
Jun 5, 2022
Messages
19,485
Reaction score
2,584
Points
251
Awards
1
Jul aripin la video dukung pelakon pompuan tu...
Takkan rakyat malaysia kat cg ni ade yg bleh terlupe kot...
Panas cite ni konon nak tayang mase bln puase tak silap...
Pompuan mungkin la lupe sb cair dgn jul aripin... 🤣

Aku tak ingat siak
lol
Sebab dia ni bukan siapa"
Berlakon kayu
Pasangan dia tu pun entah sapa"
Hahahaha
Fail marketing bulan puasa dia
Org tak ingat langsung
lol
 

rinoa99

Legendary Member
gem
Messages
19,485
Joined
Jun 5, 2022
Messages
19,485
Reaction score
2,584
Points
251
Awards
1
Dia sendiri yg upload?
Nampak sangat dia tahu benda tu akan jadi kecoh
Ni je la level artis" Malaysia
☣️
 

tilambujang

Fun Poster
Messages
782
Joined
Sep 14, 2008
Messages
782
Reaction score
90
Points
30


Pelakon popular, Zul Ariffin didenda RM30,000 selepas mengaku bersalah di Mahkamah Sepang di sini, atas pertuduhan memuat naik kandungan bersifat sumbang dalam media sosial.
Zul yang didakwa mengikut Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 membuat pengakuan bersalah selepas pertuduhan dibacakan di hadapan hakim Noorhisham Mohd Jaafar.

Media sebelum ini melaporkan kontroversi timbul apabila pelakon itu didakwa berkongsi video 'babak panas' bersama seorang pelakon wanita sebagai promosi sebuah drama bersiri, dalam Instagram, baru-baru ini.

Tindakan memuat naik 'teaser' sebuah drama bersiri itu mengundang kecaman warga maya, selain turut mendapat perhatian Menteri Komunikasi dan Multimedia, Tan Sri Annuar Musa.

ZUL Ariffin mengaku bersalah di Mahkamah Sesyen Sepang hari ini. FOTO Mohd Fadi Hamzah.


ZUL Ariffin mengaku bersalah di Mahkamah Sesyen Sepang hari ini. FOTO Mohd Fadi Hamzah.
 

rinoa99

Legendary Member
gem
Messages
19,485
Joined
Jun 5, 2022
Messages
19,485
Reaction score
2,584
Points
251
Awards
1
Lepas ni muat turun pulak ya Jul?
lol
 
Sponsored Post

Top
Log in Register