motorshow - Pelik,ajaib,cool..

CG Sponsors




Sponsored Post

intan_q77

Junior Member
Joined
Aug 14, 2008
Messages
99
Reaction score
0
Points
6
waa...suka la aku tgk2 benda2 mcm ni pagi2....kat malaysia dah ader ke polis ke,tentera bt mcm ni?kalu ada best jugak......
 

jomie

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
6,845
Reaction score
613
Points
111
waa...suka la aku tgk2 benda2 mcm ni pagi2....kat malaysia dah ader ke polis ke,tentera bt mcm ni?kalu ada best jugak......


ada..tapi tak la sampai macam nih..hehehe
 

Arxtivation

Fun Poster
Joined
Dec 15, 2008
Messages
541
Reaction score
0
Points
10
waaa...gud team work,bgus tol la...gne motor lak 2...
 

pasu

Active Member
Joined
Jul 11, 2008
Messages
1,163
Reaction score
0
Points
20
teruja sekejap..

mat rempit kat malaysia nie tak leh ke buat benda benda yang macam nie?..
 

shah9744

Active+ Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
4,710
Reaction score
1
Points
25
peh...:eek: kombinasi yang baik antar satu same lain...L-)

ni mcm persembahan TATU dah...:)paid
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
mmg terer la diorang ni...fuu
 

arul57

Super Active Member
Joined
Jul 21, 2008
Messages
6,173
Reaction score
71
Points
80
latih tubi yg berkesan tu pasal boleh berjaya. motor cap apa diorg pakai?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register