BTC USD 34,551.1 Gold USD 1,802.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Others Motor hentam kereta dekat lampu isyarat

hiduprakyat

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2010
Messages
4,453
Reaction score
323
Points
51


Rakaman DashCam kemalangan di Greenwood, Gombak
 
Last edited:
Sponsored Post

belam

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2013
Messages
5,985
Reaction score
274
Points
81
sakit sikit ja...esok langgar lampu merah lg....apa ada hal
 

stonz

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 18, 2008
Messages
4,834
Reaction score
212
Points
43
ala, sikit je tu..cam harem
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
8,464
Reaction score
775
Points
121
Kena sikit saja tu, mesti tak serik punya.
Esok boleh buat lagi.
 

sapit87

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2012
Messages
8,150
Reaction score
448
Points
91
gaya mcm nk lari,tp terhencot2
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
22,357
Reaction score
3,050
Points
201
Kena sikit saja tu, mesti tak serik punya.
Esok boleh buat lagi.
setiap hari aku jumpa mangkuk hayun ***** yg suka langgar lampu mera mcm ni...yg hujung hujung nak eksiden pun ada....selagi tak mati mereka tetap akan buat.....nak kata bowdoh dalam kepala ada otak....mungkin ini sifat standard bagi rider.....tapi kalau kita cakap.....depa terus ungkit..kereta tapi bagi signal...kereta potong suka hati...bla bla...sebab mereka sahaja yg betul.....so rasakan apa yg mereka rasa betul tu
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
8,464
Reaction score
775
Points
121
setiap hari aku jumpa mangkuk hayun ***** yg suka langgar lampu mera mcm ni...yg hujung hujung nak eksiden pun ada....selagi tak mati mereka tetap akan buat.....nak kata bowdoh dalam kepala ada otak....mungkin ini sifat standard bagi rider.....tapi kalau kita cakap.....depa terus ungkit..kereta tapi bagi signal...kereta potong suka hati...bla bla...sebab mereka sahaja yg betul.....so rasakan apa yg mereka rasa betul tu

Jenis ni hidup atas muka bumi tak pernah buat salah.
Kena dah terlantar lumpuh seumur hidup baru depa ada masa untuk renung balik kesalahan sendiri.
 

guise

Active Member
Joined
Sep 6, 2014
Messages
1,477
Reaction score
40
Points
30
setiap hari aku jumpa mangkuk hayun ***** yg suka langgar lampu mera mcm ni...yg hujung hujung nak eksiden pun ada....selagi tak mati mereka tetap akan buat.....nak kata bowdoh dalam kepala ada otak....mungkin ini sifat standard bagi rider.....tapi kalau kita cakap.....depa terus ungkit..kereta tapi bagi signal...kereta potong suka hati...bla bla...sebab mereka sahaja yg betul.....so rasakan apa yg mereka rasa betul tu

Jenis ni hidup atas muka bumi tak pernah buat salah.
Kena dah terlantar lumpuh seumur hidup baru depa ada masa untuk renung balik kesalahan sendiri.
sabar tuan2...
kita cuma membawa watak2 yg dah diprogramkan tuan......
kita makhluk tiada kuasa, hanya Allah maha kuasa......

tapi sebagai manusia biasa sy pun geram jugek....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register