To Sell Monitor 19 inchi BENQ T900HD murah

CG Sponsors




Joined
Dec 24, 2009
Messages
16
Reaction score
0
Points
3
Sesiapa yang nak beli monitor besar saiz 19 inchi boleh hubungi saya. Di bawah merupakan butiran bagi monitor tersebut.

Jenama : BENQ
Model : T900HD (Full HD image)
Saiz : 19 inchi
Disertakan bersama : Wayar VGA, wayar DVI dan kotak
Sebab jual : Dah guna monitor high resolution HP LP2065
Lokasi : Skudai Johor (Boleh pos)
Harga : RM380 (kalau betul2 berminat, harga boleh dikurangkan lagi):)

Masih baru dan cantik sebab tak sampai setahun beli. Screen tak calar.Dijamin dalam keadaan baik. Ada sistem audio.
Boleh tengok gambar yang disertakan.
Masih baru. Pembalut pon tak abis tanggal lagi.

Berminat, SMS saya :
0137913194 (safwan)
Cepat2.. :)cgrock:)cgrock





 
Last edited:
Sponsored Post

eddy999

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2009
Messages
2,904
Reaction score
3
Points
25
harga baru kt kedai brapa nih??
 

fido1

Banned
Joined
Oct 25, 2009
Messages
7,268
Reaction score
339
Points
81
mak ai!!!!!!!mahalnye bro!second plak tu...kwn aku bli baru ni rm 399..19 inci jugak..samsung lagi...hmmmmmmmmmmmm......
 

AjuL

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jul 2, 2009
Messages
9,046
Reaction score
173
Points
73
eh aku rasa t900 HD...rm 400 dah leh dapat baru..xD
 

eddy999

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2009
Messages
2,904
Reaction score
3
Points
25
skrg layan widescreen.......
yg ni susah skit nk laku..harga pn leh tahan tinggi tu.
 
Joined
Dec 24, 2009
Messages
16
Reaction score
0
Points
3
Mahal ke?
Dulu aku bli RM590 tu..
sreen cantik lg.. Memang x rosak pape.
Kalau aku jual RM400 korang angkat x?
 

eddy999

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2009
Messages
2,904
Reaction score
3
Points
25
bump utk TT
rm400 ............:)paid
 
Sponsored Post
Top
Log in Register