BTC USD 38,597.3 Gold USD 1,818.55
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Molek ke org kafir terjermah al-Quran

thamsyarul

Fun Poster
Joined
Nov 24, 2009
Messages
388
Reaction score
2
Points
15
Apa pendapat korang pasal nie?
Bagi aku boleh asalkan dia x ubah maksud asal ayat tu.:-?
 
Sponsored Post

Uzyr R

Super Active Member
Joined
Jul 23, 2008
Messages
7,750
Reaction score
86
Points
70
untuk apa? politik? baik tak payah..tak usahlah berlagak pandai kalau tak tau..
 

moxmeng

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2010
Messages
2,976
Reaction score
8
Points
25
xyahla...
rmai lg org islam leh tafsir
npe nk cr org kapir gak
 

powerbiz

Active+ Member
Joined
Nov 9, 2009
Messages
4,287
Reaction score
16
Points
25
ni mesti pasal wakil india PKR terjemah ayat Quran ni....jgn mempersendakan Ayat2 Allah sudahlah....semoga dia pun terbuka hati nak masuk Islam
 

vedder9

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Sep 25, 2006
Messages
15,350
Reaction score
123
Points
123
Tafsir Quran bukan benda boleh buat main bro
 

Ranggi

Fun Poster
Joined
Feb 7, 2010
Messages
414
Reaction score
1
Points
15
ni mesti pasal wakil india PKR terjemah ayat Quran ni....jgn mempersendakan Ayat2 Allah sudahlah....semoga dia pun terbuka hati nak masuk Islam

Betol2..Moga Allah buka kan pintu hatinya
 

PiChA

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
2,621
Reaction score
3
Points
25
taksir Al quran / Hadis tak leh buat main2... klw tersalah tambah/kurang boleh jadi lain makna nye...
 

none

Super Active Member
Joined
Nov 14, 2007
Messages
8,137
Reaction score
276
Points
91
Walaupun asalnya hanya tujuan politik...
tapi india tu "terpaksa" mengaku kehebatan Al-Quran..!
Kataler dek kerana itu dia masuk islam...
... tak berani nak komen lebih.., hanya Allah yg maha mengetahui...
takut itu semua peringatan dari Allah...
dah... kalau org islam yg kononnya faham Al-Quran, asyek bergaduh aja...
Allah gerakkan org kafir utk bercakap...
utk tunjuk betapa hinanya kita....
sekarang ni...
 

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
ayt suci al quran..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register