MOHON SUMBANGAN...kereta Gen2 saya sudah dijumpai setelah hilang lebih 5 tahun !!!

CG Sponsors




Status
Not open for further replies.
Sponsored Post

steelheart

Fun Poster
Joined
Mar 20, 2012
Messages
758
Reaction score
63
Points
30
Alamak rumitnya kes ni... saya doakan semoga dipermudahkan masalah TT.. amin..
 

Al-Hafiz

Active Member
Joined
Jan 23, 2010
Messages
1,805
Reaction score
34
Points
30
Jahat dan busuk hati sapa buat macam ni

Arwah ayah saya dulu pernah kena camni

kerete kembara janji nak sambung bayar

last2 dah 5 bulan amik dia tak bayar2 bank hantar surat

saya panggil geng cari

lepas 3 bulan baru jumpa

tu pun dah barai habis tinggal rangka

memang ada manusia perangai macam ni


doa ajelah ALLAH uruskan diorang baik2

inshaaALLAH ada rezeki lebih banyak untuk TT
 

magnesium

Legendary Member
Joined
Apr 18, 2010
Messages
10,544
Reaction score
308
Points
131
Thn 2014 aku trade in gen2 ambik saga flx, depa ambik rm10k je. So dh 4 thn fhm2 je la klau nk tolak kedai brp sgt yg tinggal.
market gen2 lebih kurang rm10k

ni harga jual

harga trade in off coz lebih rendah

tt kena buat keputusan yg tepat dlm hal ni

outstanding rm22k

current value rm10k

blm masuk cost untuk repair, insuran, roadtax dll

fikirkan juga bad debt bila x bayar confirmed black list
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post
Top
Log in Register