MOHON SUMBANGAN...kereta Gen2 saya sudah dijumpai setelah hilang lebih 5 tahun !!!

CG Sponsors




Status
Not open for further replies.

silverchair959

Legendary Member
Joined
Dec 21, 2005
Messages
17,447
Reaction score
80
Points
125
mohon terus ke PAGE 52 utk sambungan....

Assalam warga CG...


Mohon bantuan warga CG kalau ada yg ternampak kereta Proton Gen2 Hitam WPV 4111 supaya dapat bgtau saya lokasi kereta ni

Kereta sambung bayar tapi dah 3 bulan tak bayar...surat tarik dah keluar tapi tak dapat2 lagi tarik kereta ni

Kalau ada warga CG yg terjumpa atau ternampak harap dapat maklum kepada saya dgn segera

Saguhati akan diberikan kepada pemaklum

lokasi disyaki sekitar kl dan selangor

Kalau ada kontek dgn tukang tarik pun boleh bagutau saya

hubungi : 01 4343 4433

terima kasih :)

update - dipercayai warga CG pernah ternampak kat area Hulu Selangor - Tg Malim - Klang - Damansara - Ligamas,Btg Kali - Manjung - Batu Caves - Bukit Antarabangsa

untuk foward di FB/Twitter/Whatsapp dan lain2 boleh guna gambar kat bawah ni :)

 
Last edited:
Sponsored Post

hairi1210

Active Member
Joined
May 16, 2011
Messages
1,851
Reaction score
452
Points
41
aduh sian TT..
moga dapat jumpa kembali kereta TT.
 

feer6452

Super Active Member
Joined
Apr 23, 2011
Messages
8,855
Reaction score
27
Points
70
sambung bayar tapi tak bayar??? adess,.. sape gune tu tt? .. inshaAllah jumpe nanti tu...
 

BOCK

Legendary Member
Joined
Sep 3, 2007
Messages
17,851
Reaction score
59
Points
120
harap jumpa segere ye TT
 

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,564
Reaction score
279
Points
131
pakai tp taknak bayar
ummm
 

mfbi

Active Member
Joined
Nov 13, 2007
Messages
1,582
Reaction score
3
Points
25
da iklan kat FB x TT
 

Penbiru

Legendary Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
19,592
Reaction score
1,559
Points
201
staff aku kasi kereta kat kawan dia sambung bayar...sampai sekarang dan 7 tahun tanggung hutang kawan dia bawa lari kereta tak bayar..kereta tak jumpa
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
152,468
Reaction score
20,985
Points
1,671
jual la kereta tu..topup sikit bg setel loan..dr tggung hutang yg lg byk kemudian hari..smbung byr dh tentu jln mudah utk die pakai kereta maknanye die dgn mudahnye nak scam
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post
Top
Log in Register