BTC USD 61,337.5 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Mohon Pandangan - Honda Freed 2010 hege 65K

Sponsored Post

lambda123

Super Active Member
Joined
Aug 10, 2008
Messages
7,338
Reaction score
449
Points
81
tak dpt tangkap lg...mksdnya cmne bro?

Membeli kereta ni tengok pada keperluan dan spec dia. Tak semestinya berjenama macam honda atau toyota, bermaksud ia bagus. Biar kalah membeli tapi menang memakai.
 

hangCANGKUL

Fun Poster
Joined
Oct 22, 2011
Messages
401
Reaction score
21
Points
15
Aku dalam dilema..:D
Abg ipar aku nk tolak Honda Freed dia year 2010..full record servis by honda. Hege adik beradik dia kasi 65K.
Aku tgk market price 75K-85K utk tahun 2010.
Pd aku..mmg murah bangat ni.TAPI..
a) Aku TAK berkenan sgt ngn Freed ni..buruk jgk rupenya :eek:
b) Kalau aku beli...3-4 thn lagi nk jual mesti hege jatuh gile sbb kurang org berminat nk beli freed ni (aku rasa laa..)
c) Hati minat Wish & stream sbnrnya..tp bulanan sakit jgk 1K++ sebulan berbanding freed ni RM600 je sebulan.

Apa pandangan korang..patut ker aku rembat Freed ni?


Meh juai at aku ler.. Aku sambung bayar.. G buat agrement.. Lokasi perak
 

balang

Super Active Member
Joined
Aug 28, 2009
Messages
7,492
Reaction score
104
Points
83
Kalau bro tanya den, wish la..poket memang sakit tapi hati tak sakit.bak kata orang alah membeli menang memakai..hehehee..
 

exboy

Super Active Member
Joined
Oct 18, 2013
Messages
5,956
Reaction score
237
Points
73
Kalau ikut video abg japar tahun ni..dlm 30+ k je freed ni
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register