Mobile Wallet Sdn Bhd (665201-U) - mobilewallet2u.com

CG Sponsors




Sponsored Post

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,532
Reaction score
333
Points
131
ermm...bgus juga...janji bawa keuntungan
janji balik modal dan klu ade profit tu, bagus gak..
tensen je ngan pelaburan ni..jgn masuk laa pelaburan lagi..
 

am2020

Active+ Member
Joined
Nov 1, 2009
Messages
2,731
Reaction score
8
Points
25
apa jd ngan cww nie...syp jer...blh dpt wit balik ker?
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,532
Reaction score
333
Points
131
apa jd ngan cww nie...syp jer...blh dpt wit balik ker?
skang ni ramai yg komplen x dpt duit balik kat Mwpay..
korang wat repot, buat laa skali repot pasal syarikat ni..haha..
abis duit aku kat cni..
 

Man bugis

Legendary Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,263
Reaction score
24
Points
115
semua ada hikamah di sebalik nya....jgn putus asa banyak lagi bisnes kat cg ni...cuma kena cari betul2
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,532
Reaction score
333
Points
131
semua ada hikamah di sebalik nya....jgn putus asa banyak lagi bisnes kat cg ni...cuma kena cari betul2
btol tu bro..
jgn laa main ngan biz profit sharing lagi..
skang ni, masih ade yg buat walau offline shj..
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,532
Reaction score
333
Points
131
syarikat ni x kene ke ngan BNM??
tgk mcm xde pon info kat google..
burn duit aku RM13k..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register