Misteri yg Ditinggalkan Jepun di Tapak Pendaratan Setan Jepun Menakluk Malaya

CG Sponsors




jamtulenmurah

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Mar 11, 2009
Messages
25,458
Reaction score
7,721
Points
316
misterinya ialah...
lepas tawan malaya... inggeris dihalau macam anjing kurap
jepun lombong itu emas kasi bawak balik nippon bikin aeroplane

tapi kat mana jepun tu gali emas
tapi kat kelantan dulu ada spy jepun duduk dah lama bagi maklumat
tapi mana lokasi jepun gali emas... sampai sekarang takde orang tahu... itulah misterinya...
percaya tak..... misterinya bukan EMAS yg jepun nak cari.

tapi satu lagi sumber yg lebih mahal dari emas???

Cuba pikir tokcu.



tu sebab saya cakap MESTERI tu. :-SS:-SS:-SS
 
Sponsored Post

TokCu

Legendary Member
Joined
Jul 25, 2011
Messages
11,155
Reaction score
537
Points
161
percaya tak..... misterinya bukan EMAS yg jepun nak cari.

tapi satu lagi sumber yg lebih mahal dari emas???

Cuba pikir tokcu.



tu sebab saya cakap MESTERI tu. :-SS:-SS:-SS
ada lagi lebih misteri:)cgrock
habaq mai cepatlah...
 

aqhaziq

Active+ Member
Joined
Jan 21, 2008
Messages
3,050
Reaction score
161
Points
33
misterinya ialah...
lepas tawan malaya... inggeris dihalau macam anjing kurap
jepun lombong itu emas kasi bawak balik nippon bikin aeroplane

tapi kat mana jepun tu gali emas
tapi kat kelantan dulu ada spy jepun duduk dah lama bagi maklumat
tapi mana lokasi jepun gali emas... sampai sekarang takde orang tahu... itulah misterinya...

owh..., misteri tu. xjumpa sampai la ni..

jgn biarkan hidup kita diselubungi misteri :)):))

harap misteri tu dapat di bongkarkan (w/pun rete tu dpt ke kerajaan malaysia)
 

zam2010

Active+ Member
Joined
Jun 22, 2008
Messages
3,440
Reaction score
5
Points
25
kenangan zaman kanak2 kt pantai tu...
aku dengan sedara pegi mandi kt sana..
bukan ada laluan pon sbb situ bukan tempat org mandi mcm pantai sebelah..

mandi situ rasa mcm private beach ala2 club med... haha
 

Skydevil

Fun Poster
Joined
Oct 22, 2012
Messages
938
Reaction score
40
Points
20
sekali salah section da..sorry
 
Last edited:

jamtulenmurah

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Mar 11, 2009
Messages
25,458
Reaction score
7,721
Points
316
bos skydevil...... gambaq tak keluar.

Mohon upload balik. TQ
 

jamtulenmurah

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Mar 11, 2009
Messages
25,458
Reaction score
7,721
Points
316
ada lagi lebih misteri:)cgrock
habaq mai cepatlah...
ok. Kita main coding pulak.


Tokcu cari maksud ni.

<papa><uniform><sierra><echo>

Sapa boleh decipher dia hebat.
 

bisk0t

Fun Poster
Joined
Aug 9, 2011
Messages
270
Reaction score
6
Points
15
Meremang gak baca pasal pyramid dekat blog Shah Paskal..huhu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register