BTC USD 35,953.2 Gold USD 1,812.49
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Misteri peti besi Istana Jugra, apa yang ada didalamnya?

kunang-kunang

Fun Poster
Messages
972
Joined
May 21, 2010
Messages
972
Reaction score
127
Points
23
dah dok perasap.....memang lah makin kebal

yg tu sy x pasti plak tn.marvelous makin kebal ke apa..dlu keluarga diorang bole la merawat org..pastu diorg kene balik..skrg x rawat dah..
 
Last edited:
Sponsored Post

no trade

Super Active Member
Messages
9,411
Joined
May 16, 2008
Messages
9,411
Reaction score
416
Points
96
bkn minat mistik..ada darah pertalian dgn atok kasim tu hehe..dia mmg bole bukak n arwah abg sy pernah tgk dia bukak mmg x de pape dlm tu..atok dah meninggal,skrg cucu atok yang jaga..kerabat selangor rajin dtg tgk..especially almarhum sultan selangor yg kawen ngn permaisuri aisyah..

OOo sekarang letak dekat rumah je ke..
 

kedaibiasa

Active Member
Messages
1,238
Joined
Oct 8, 2009
Messages
1,238
Reaction score
8
Points
25
sejarah kan, kita harus simpan dan kekal. istana tu dp rebuild balik mesti seronok
 

kunang-kunang

Fun Poster
Messages
972
Joined
May 21, 2010
Messages
972
Reaction score
127
Points
23
sejarah kan, kita harus simpan dan kekal. istana tu dp rebuild balik mesti seronok

tp tu la mungkin raja2 skrg bnyk dh kawen campo..so keturunan raja tu dh x pure..tu pasal tdo kat istana jugra ade yg kne campak kat luar..tp xpasti la..
 

no trade

Super Active Member
Messages
9,411
Joined
May 16, 2008
Messages
9,411
Reaction score
416
Points
96
aah mmg kat umah je..ada bilik khas x bole sesapa pon masuk..pesan arwah atok kasim jgn di angkat peti tu kemana2 biar di mamah bumi..

Ooo ada buat apa2 ritual ke dekat peti tu.
 

kunang-kunang

Fun Poster
Messages
972
Joined
May 21, 2010
Messages
972
Reaction score
127
Points
23
Ooo ada buat apa2 ritual ke dekat peti tu.

tp mlm jumaat mmg perasap la katanya..sy pon mse kecik2 je kesana..ingt2 lupa dh..sepupu2 lebih tau detail la sbb adik beradik mak semua dok selangor kecuali mak sy..
 

no trade

Super Active Member
Messages
9,411
Joined
May 16, 2008
Messages
9,411
Reaction score
416
Points
96
tp mlm jumaat mmg perasap la katanya..sy pon mse kecik2 je kesana..ingt2 lupa dh..sepupu2 lebih tau detail la sbb adik beradik mak semua dok selangor kecuali mak sy..

OOoo..... ok2 tq atas info..
 

dausbiz

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
52,500
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,500
Reaction score
1,793
Points
596
boleh buat youtuber topik nie
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register