BTC USD 57,708.1 Gold USD 1,831.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Minuman/Makanan apa yang paling teruk korang telan?

AILA2002

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
8,094
Reaction score
326
Points
81
saja tanya..
agaknya apa benda yang paling teruk korang telan dan kenapa...

aku pernah minum air longkang..masa tu aku join pengakap..pi kembara desa..sampai kat satu kg...dah malam..penat jalan..air kering..baru lepas ujan..
sekali tu member jerit dalam gelap..'air'...apa lagi kitaorang pun terus serbu..dia kata air dari anak sungai..telan je la...
sok pagi bila bangun..rupanya air dari longkang..lalu depan rumah baru masuk dalam sungai...:D

ada sekali tu..aku buat kajian..kg orang asli..
dorg buat kenduri...aku bawak bini aku sekali..so adat kg..yg laki pi rewang kat belakang rumah..bini aku pi masuk rumah..

masa tgh tgk dorg rewang...dorg tgh lapah satu benda..aku pun rapat la...rupanya dorg tgh lapah kura2!..mak aii..baunye...gamat...dorg cakap sedap..masak rendang...

aku pun belah..masuk rumah..tgk depa dah hidang nasi beras baru tuai dgn 'lauk'...aku pun cabut kelaur cakap pening kepala..tapi sempat le aku bisik kat telinga bini aku...jgn makan 'lauk' tu...:D
 
Sponsored Post

clorox_bersih

Legendary Member
Joined
Jul 2, 2008
Messages
18,906
Reaction score
43
Points
120
baik ko tanya JEB..die wataniah..mesti macam2 die penah makan:)):))
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
makanan paling tak best---KFC

aku terpaksa sokong....
cume dlm list aku KFC tu
ANTARA plg teruk.... berminyak terlampau2....
siap bole perah kluaq minyak die....
#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,041
Points
1,101
aku paling xtahan minum air tuak......
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,041
Points
1,101
kita blh minum air tuak ke nemo?:-?

boleh jer...try ar pi kelantan sekali...mmg glamer abis sana..tp xtahan aku minum....seteguk pun susah nak telan
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register