BTC USD 38,021.7 Gold USD 1,798.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Mintak tlg kt geng2 CG skit ni..

xerocracker

Active+ Member
Joined
Oct 3, 2007
Messages
2,974
Reaction score
45
Points
30
Geng2..aku nk tnye skit..mane nk dpt tuxedo vest yg cun2 ek..xkira la, kaler black ke white ke..ke mcm2 jnis ke..yg pkai ngan kmeja 2 tau,bkn vest pncing ikan..hoho..tlg bgtau kt mane ada jual..and,biase harga brape yea?..huhu..tlg yea kwn2..
 
Sponsored Post

rockstar

Active+ Member
Joined
Jan 7, 2007
Messages
4,833
Reaction score
33
Points
30
hihihi zara btol juga...g2000 ade kot..hihihih
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
aku ingat apa td..heheheh...beli kedai baju..
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
mahal gak tu woooooooooooo
 

sandaldm

Active Member
Joined
Sep 21, 2008
Messages
1,762
Reaction score
12
Points
35
try g bundle la bang..murah2..byk pilihan..hahaha.kat klate sng nak dpt
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
ko carik kedai yg sama buat james bond nyer baju.......tak tau la kalo ada butik dier kat sini.....
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
Geng2..aku nk tnye skit..mane nk dpt tuxedo vest yg cun2 ek..xkira la, kaler black ke white ke..ke mcm2 jnis ke..yg pkai ngan kmeja 2 tau,bkn vest pncing ikan..hoho..tlg bgtau kt mane ada jual..and,biase harga brape yea?..huhu..tlg yea kwn2..

pi ler tempah kat FOX Tailor di Alamanda
 

cput

Super Active Member
Joined
Mar 12, 2008
Messages
6,549
Reaction score
5
Points
65
nak sewa je ker?
kalau nak sewa, kat sri hartamas, ada kedai kat stu
 

kodin

Fun Poster
Joined
Jul 11, 2007
Messages
332
Reaction score
0
Points
10
ko carik kedai yg sama buat james bond nyer baju.......tak tau la kalo ada butik dier kat sini.....

hahah.. tuh klau nk berlakon cite james bond bleh laa.. :))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register