Mintak idea...RM500 camner nak bagi pada ctemer?

CG Sponsors




fmnauto

Fun Poster
Joined
Jul 18, 2008
Messages
142
Reaction score
1
Points
15
mintak idea...RM500 camner nak bagi pada ctemer?

--------------------------------------------------------------------------------

mintak tlg pada otai2 bijak pandai MLM.
1 barang berharga RM600 dgn kos modal RM60. ini bermakna sy ada untung
RM540 utk seunit barang yg terjual.

bagaimanakah sy ingin berkongsi keuntungan ini bersama pelangan2 saya supaya setiap pelangan akan mencari lagi pelangan lain.
sbgai cth: A akn cari B. B akan cari C dan seterusnya.
bila A dpt B,A akan dpt komisen dan jika B cari C, B & A akan dpt komisen.

soalan 1: brapa RM kah yg patut dibayar utk setiap org.
Soalan 2: berapa peringkat kan komisen dpt dibayar supaya sy masih lagi untung.
soalan 3: ada x satu sistem utk myelesaikn masalah ini?

sesiapa yg ada pyelesaian,bayaran tidak mjadi masalah.

*sy sudah menjual brg ini hampir 3 tahun dgn jualan purata 40 unit sebulan,rasa dah penat dah.
[email protected]
 
Sponsored Post

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
buat kira matematik tambahna...
 

aaril

Fun Poster
Joined
May 2, 2008
Messages
829
Reaction score
6
Points
15
mintak tlg pada otai2 bijak pandai MLM.
1 barang berharga RM600 dgn kos modal RM60. ini bermakna sy ada untung
RM540 utk seunit barang yg terjual.
isk barang aper tuan tanah ni jual..?? banyak untung tu.. :-?
 

irfan

Active+ Member
Joined
Feb 9, 2007
Messages
4,360
Reaction score
17
Points
25
agak pening distu
pening ke? untung bersih dia purata satu bulan rm 21600 (540 x 40 purata)

kalau macam ni pening pon x pe la...

kau jual menda apa ni sampai untung berganda2...iskkk
 

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
untung sepuluh kali ganda modal...belum ku jumpa biz cenggini...
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
aku pun jual jgk la...hehhe
 

PinguSpy

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
8,141
Reaction score
114
Points
73
cam MLM jer... punye sistem..jer...
 

irfan

Active+ Member
Joined
Feb 9, 2007
Messages
4,360
Reaction score
17
Points
25
mintak idea...RM500 camner nak bagi pada ctemer?

--------------------------------------------------------------------------------

mintak tlg pada otai2 bijak pandai MLM.
1 barang berharga RM600 dgn kos modal RM60. ini bermakna sy ada untung
RM540 utk seunit barang yg terjual.

bagaimanakah sy ingin berkongsi keuntungan ini bersama pelangan2 saya supaya setiap pelangan akan mencari lagi pelangan lain.
sbgai cth: A akn cari B. B akan cari C dan seterusnya.
bila A dpt B,A akan dpt komisen dan jika B cari C, B & A akan dpt komisen.

soalan 1: brapa RM kah yg patut dibayar utk setiap org.
Soalan 2: berapa peringkat kan komisen dpt dibayar supaya sy masih lagi untung.
soalan 3: ada x satu sistem utk myelesaikn masalah ini?

sesiapa yg ada pyelesaian,bayaran tidak mjadi masalah.

*sy sudah menjual brg ini hampir 3 tahun dgn jualan purata 40 unit sebulan,rasa dah penat dah.
[email protected]


barang apa u jual sampai untung berlipat kali ganda ni...hebat betui..:)paid:)paid:)paid
 

chinankak

Active Member
Joined
Jul 29, 2008
Messages
1,889
Reaction score
0
Points
30
share la ckit tuan tanah...

nak tau gak...

teringin la pulak
 
Sponsored Post
Top
Log in Register