Minta pertolongan. Kucing saya sakit

CG Sponsors




KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,542
Reaction score
475
Points
131
Sorry guys and girls!

Hari tu saya Ada terbaca Ada sorang hamba Allah tu boleh mengubati kucing secara "raiki? spelling betulke?. Boleh mengubati dari jauh.

Kucing yang saya jumpa dulu kena demam selsema dah hampir 3 minggu tak boleh sembuh walaupun saya dah bawa jumpa doctor sebanyak dua kali, dah enject dan bagi ubat tapi sakitnya tak berkurangan dan kucing tu dah semakin kurus.

Saya kesihan sangat kat kucing tu, sedih! Ni saya sertakan gambar kucing tu lagi.

Terima kasih.
 
Sponsored Post

my.name.is.nad

Legendary Member
Joined
May 12, 2008
Messages
10,496
Reaction score
6
Points
115
Saya tolong bump je k... kpd sesiapa yg baca ni tolong bump. So org lain leh baca... saya kalau kucing saya sakit saya kasi ubat manusia tapi utk baby or budak krcik. Saya bagi sedikit n campur air suam dlm tpt letak ubat cam injecksion tu.
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
bawa pi jumpa gang CG la...si hishammarmin di seremban
 

KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,542
Reaction score
475
Points
131
Kucing tu dah semakin lemah macam sikit2 nak mati gitu. Kira teruk juga deman dia. Hari ini isnin doctor tu suruh datang lagi kerana kena inject setiap 2 hari sekali sebanyak lima kali.
 

KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,542
Reaction score
475
Points
131
Sebelum dia sakit dulu dia dah cukup ceria berlari sana sini tapi sekarang ni asik termenong je.
 
Last edited:

gihaz

Active Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
1,468
Reaction score
71
Points
30
mari sama2 kita hulurkan sumbangan utk kucing nie... smoga dipanjangkan hayat sampai ke anak cucu...
 

DreamCatcher

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2008
Messages
23,772
Reaction score
916
Points
176
kucing ni boleh jalan lagi kan.. Kalau buleh. lepaskan kat belakang rumah. kalau ada rumput, biar kucing ni cari penawar dia sendiri
 
Sponsored Post
Top
Log in Register