BTC USD 32,521.6 Gold USD 1,783.43
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ask/Help minta bantuan warga kl/slangor.....

satria_girl

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 2, 2010
Messages
1,318
Reaction score
1
Points
25
salam 1 malaysia...
sya baru bpindah kt kl/slangor ni dan tak tau selok belok jalan kat sini
:(:)(:)(( ....
Saya nak cari kedai yang jual kain cotton bidang 90 untuk buat cadar untuk di jual..kat mana nak cari kedai tu ekk..hari tu p kat jalan TAR..kat situ banyak yang depa jual ialah kain buat baju kurung ~X(~X(~X(

Saya harap bantuan dari anda semua untuk tolong saya dalam masalah ini..bantuan anda amat saya hargai .. :)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

satria_girl

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 2, 2010
Messages
1,318
Reaction score
1
Points
25
tolong saya..kasihani saya...:(:)(:)((
 

GASTER123

Legendary Member
Joined
May 6, 2008
Messages
15,829
Reaction score
448
Points
131
g nilai la..semua kain ada..bukan jauh pun..50km je..
 

suprol

Legendary Member
Joined
Nov 23, 2009
Messages
13,022
Reaction score
34
Points
120
p kat jalan kenanga lar... kain berapa ela nak pun ada.. sana ramai supplier kain.. location belakang bomba jalan hang tuah
 

abzgu

Fun Poster
Joined
May 25, 2010
Messages
240
Reaction score
2
Points
15
cuba la naik kedai tekstil cam kamdar,nagoya,jakel mesti ada ...aku pon salu g beli kain...nagoya murah skit
 

GASTER123

Legendary Member
Joined
May 6, 2008
Messages
15,829
Reaction score
448
Points
131
p kat jalan kenanga lar... kain berapa ela nak pun ada.. sana ramai supplier kain.. location belakang bomba jalan hang tuah

haa salah satu cadangan yg bagus..ramai gak org dok cerita,aku je xpernah g lagi..tp balai bomba tu dah xde kan..kang org salah tempat lak..
 

satria_girl

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 2, 2010
Messages
1,318
Reaction score
1
Points
25
terima kasih la smua bagi info kat saya,sya baru ja menetap di sini..takut jgak org indon kidnap saya..:">:">:">
kat jalan kenanga tu ada nama strategik tak yg boleh dkesan dlm GPS..

***betul ka apa yg saya taip nih..:-?:-?:-?
 

suprol

Legendary Member
Joined
Nov 23, 2009
Messages
13,022
Reaction score
34
Points
120
haa salah satu cadangan yg bagus..ramai gak org dok cerita,aku je xpernah g lagi..tp balai bomba tu dah xde kan..kang org salah tempat lak..

balai bomba tu under renovation kot.. dia kira depan masjid al-bukhary tu.. kalo dtg dr dewan bahasa kena U turn kat trafit lite pudu jail tu... kalo dtg dr dr arah pudu jail.. terus jek jgn amek flyover.. lepas jek flyover tu susur kiri.. kat area flet san peng tu.. masuk jek lorong tu.. tgk sebelah kiri.. banyak shop lot yg jual2 kain.. baju2.. parking susah skit situ.. aku selalu g naik moto jek.. kecuali kalo nak amek brg.. kalo guna gps.. try navigate ke balai bomba jalan hang tuah...
 

satria_girl

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 2, 2010
Messages
1,318
Reaction score
1
Points
25
balai bomba tu under renovation kot.. dia kira depan masjid al-bukhary tu.. kalo dtg dr dewan bahasa kena U turn kat trafit lite pudu jail tu... kalo dtg dr dr arah pudu jail.. terus jek jgn amek flyover.. lepas jek flyover tu susur kiri.. kat area flet san peng tu.. masuk jek lorong tu.. tgk sebelah kiri.. banyak shop lot yg jual2 kain.. baju2.. parking susah skit situ.. aku selalu g naik moto jek.. kecuali kalo nak amek brg.. kalo guna gps.. try navigate ke balai bomba jalan hang tuah...

Terima ksih la...esok saya pegi sana naik satria saya...nak beli kain borong banyak2 untuk buat cadar..nanti saya upload gambar cadar untuk dijual..warga CG saya bagi diskaun :D:D:D

Harap Allah saja membalas jasa baik tuan2 semua...:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

Q-pid

Active Member
Joined
Apr 2, 2009
Messages
2,043
Reaction score
21
Points
25
p kat jalan kenanga lar... kain berapa ela nak pun ada.. sana ramai supplier kain.. location belakang bomba jalan hang tuah

ade ke kat sana bro?:-?

selalau gak p, tp byk pakaian je, bukan kain...ke terlepas pandang ek??:D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register