mimpi yang korang takkan lupa...

CG Sponsors




Joined
Jan 22, 2008
Messages
5,049
Reaction score
5
Points
65
aku pernah mimpi aku jatuh dari bangunan....
nasib baik tak mati...
kot2 kalau mati....mau mati dalam mimpi....
kejut2 dah tak bangun...




lagi satu ... aku pernah mimpi yang aku berada di mekah....
sebelum keluar bilik hotel aku pakai seluar panjang....
tapi bila sampai je nak buattawaf aku nampak seluar aku dah jadi seluar steng.... betul2 menginsafkan aku!!!:(:)(:)(:)((



lagi satu mimpi....
aku dah kawin.... mimpi yang suami aku ada orang lain... adussss...tak bleh blah....bila mimpi macam tu ... aku dalam mimpi tu mesti jadi pembunuh....membunuh konon2 bakal bini baru laki aku tu...:mad::mad::mad::mad::mad:
 
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
aku mimpi mak aku meninggal...

pergh...sedih giler..siap nangis.

bangun tido terus kol mak aku..balik kampung jenguk jap..

aku tak sggup tgk mak aku menderita..sakit..

aku sanggup pergi dulu dari aku tgk mak aku meninggal..
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
aku mimpi lawan ngan kak 'pon'...
tumbuk aku melambung 100meter...
nyawa2 ikan dah tu....
skli lg dia nak tumbuk muka aku, mak aku kejut bgn...
nasib baik....
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
aku mimpi lawan ngan kak 'pon'...
tumbuk aku melambung 100meter...
nyawa2 ikan dah tu....
skli lg dia nak tumbuk muka aku, mak aku kejut bgn...
nasib baik....
 
Joined
Jan 22, 2008
Messages
5,049
Reaction score
5
Points
65
aku mimpi lawan ngan kak 'pon'...
tumbuk aku melambung 100meter...
nyawa2 ikan dah tu....
skli lg dia nak tumbuk muka aku, mak aku kejut bgn...
nasib baik....
hahahaha... nasib baik dia tumbuk ko... kalau dia ajak masuk bilik... lapi parah bro...
 
Joined
Jan 22, 2008
Messages
5,049
Reaction score
5
Points
65
aku mimpi mak aku meninggal...

pergh...sedih giler..siap nangis.

bangun tido terus kol mak aku..balik kampung jenguk jap..

aku tak sggup tgk mak aku menderita..sakit..

aku sanggup pergi dulu dari aku tgk mak aku meninggal..
aku pun penah mimpi gigi depan aku tercabut....diorang kata orang yang terdekat macam mak ayah akan meninggal... tapi alhamdulillah... mak ayah aku masih hidup:):):):)
 

nur_ani

Active+ Member
Joined
Oct 17, 2008
Messages
3,290
Reaction score
0
Points
20
ani mimpi ani dok dlm 1 bangunan yg kosong xda orang,tapi ada bnyk pintu2~
ani merayau2 kat koridor2 yg sempit..sorang2~
smpai kat satu tmpat ani nmpak telefon~
telefon 2 berbunyi la..bila ani nk angkat ja,ani terbangun~

ni la mimpi yg ani xpnh lupa smpai skang~
mimpi 2 berulang2..beberapa tahun gak la~huhu :D:D:D
menakutkan...
 

Lynn_81

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
lynn pernah mimpi, ada 5 org kejar lepas balik keja mlm2,
sedar2 asben kejutkan lynn, sbb menjerit2 tengah mlm..:eek:
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
lynn pernah mimpi, ada 5 org kejar lepas balik keja mlm2,
sedar2 asben kejutkan lynn, sbb menjerit2 tengah mlm..:eek:
nasib baik sis tk berlari dlm umah...
huhu...:))
 

L.O.V.E

CG Top Poster Club
Joined
Jul 9, 2007
Messages
28,931
Reaction score
6
Points
120
mimpi arwah kakak senyum kat lyn..
rindunya kat dier :(:)((
 
Sponsored Post
Top
Log in Register